Jer der malke ud eller giver erstatning, hvor mang ml?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Mka

Hej piger.

Jeg ammer mit barn, men har malket ud nogle gange og givet hende, hvis vi har været ude. Det er meget svært at vide hvor meget ens barn spiser af bryst. Skal til konfirmation, og synes det kunne være dejligt hvis man havde lidt med i flaske, så man ikke skal gå mit i maden fordi man skal amme.

Så ville høre hvor mange ML jeres børn spiser?

Min datter er 6 uger, hvor meget spiser sådan en ca hver måltid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Kindfed

Jeg mener, at vores spiste omkring 50ml eller lidt mindre pr gang i den alder, men han spiste også tit. Hvis jeg var dig, ville jeg bare lave flaskerne på 100ml, så spiser hun jo bare, til hun er mæt. Og så skal du ikke gå og bekymre dig  Det kan være lidt frås, men det gør dagen meget nemmere.

Anmeld

10. april 2011

grønbæk

Siger man ikke 15% af deres kropsvægt i ml. om dagen? Det mener jeg helt bestemt at have læst og hørt. Det lyder også sansynligt, hvis man regner efter.

Anmeld

10. april 2011

morethanperfect

Mka skriver:

Hej piger.

Jeg ammer mit barn, men har malket ud nogle gange og givet hende, hvis vi har været ude. Det er meget svært at vide hvor meget ens barn spiser af bryst. Skal til konfirmation, og synes det kunne være dejligt hvis man havde lidt med i flaske, så man ikke skal gå mit i maden fordi man skal amme.

Så ville høre hvor mange ML jeres børn spiser?

Min datter er 6 uger, hvor meget spiser sådan en ca hver måltid?

Min son spiste 120 da han var i den alder ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.