Vil SELV tage billeder af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Bebisim

Hej de damer Her for et par dage siden viste min veninde de billeder hun tog af sin datter. Altså hvor hun har en flot kjole på og ligger på lammeskind. Det var bare så flot. Tænkte derfor at gøre det samme men slf med andre positioner også. Det blir jo kedeligt til sidst med de samme billeder. Har i nogle råd til hvordan jeeg ellers kan tage billeder af min datter. Vil da gerne give hende flere forskellige kjoler på. hun blir 5 mdr om 10 dage )Håber der blir svaret,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

TroldeMor<3

Nu hvor det bliver sommer, kunne det var super flot, hvis du fandt et godt grønt område til at tage billeder på

Selvfølgelig også med et tæppe og sådan

Anmeld

10. april 2011

meem

Bebisim skriver:

Hej de damer Her for et par dage siden viste min veninde de billeder hun tog af sin datter. Altså hvor hun har en flot kjole på og ligger på lammeskind. Det var bare så flot. Tænkte derfor at gøre det samme men slf med andre positioner også. Det blir jo kedeligt til sidst med de samme billeder. Har i nogle råd til hvordan jeeg ellers kan tage billeder af min datter. Vil da gerne give hende flere forskellige kjoler på. hun blir 5 mdr om 10 dage )Håber der blir svaret,

Min veninde fik taget prof billeder sidste år hvor hendes datter sad med kun en ble på på et tæppe ude ved en rapsmark.. det så super godt ud med den gule farve i baggrunden ...

Måske det var en måde at gøre det på når der kommer raps

Anmeld

10. april 2011

meem

meem skriver:

Min veninde fik taget prof billeder sidste år hvor hendes datter sad med kun en ble på på et tæppe ude ved en rapsmark.. det så super godt ud med den gule farve i baggrunden ...

Måske det var en måde at gøre det på når der kommer raps

Har lige fået lov til at nuppe billedet så du kan se hva jeg mener

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.