Føøøj min dreng er klam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Sara.

JA..

Er utrolig glad for min søn som spiser alt og meget nem med mad modsat hvad storesøster på 3½ nogen sinde har været...

MEN

Vågner og kan hører Nor. (han blev et år d.7 april i år). Han må være vågnet, lavet lort i nattebleen, som ikke kan være der og så kommer ved siden af i sengen.... og ja..

Ad ad ad ad.. ser han spiser en ært som har været hele vejen igennem ham....

Ved ikke om der har været flere?

Kan han mon blive syg? Har lige brug for at skrive det ned og komme ud med det...

Farmand siger der ikke sker noget og storesøster på 3½ kiggede bare med store øjne meget undrende på Nor...

Han er jo ikke klam.. ELSKER DEN GUT!!!! Men klamt at spise det han gjorde, men ved han selvf. ikke!!!! Håber bare ikke han blir syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

henh01

Jeg ville lige for en sikkrheds skyld gribe knoglen og ringe til vægtlagen og høre ad.. Håber han er ok den lille "lort" hahaha

Anmeld

10. april 2011

Sara.

henh01 skriver:

Jeg ville lige for en sikkrheds skyld gribe knoglen og ringe til vægtlagen og høre ad.. Håber han er ok den lille "lort" hahaha

Kunne godt være man skulle det...... åh ha da..

og ja den var egentlig meget god den sidste du skrev.... hehe

Anmeld

10. april 2011

Diana...

Altså jeg har taget min søn i at æde sin egen lort da han var mindre og der sagde lægen at jeg bare skulle give ham noget mælk. at de havde nok syre i maven til at klare det 

Anmeld

10. april 2011

Sara.

Diana... skriver:

Altså jeg har taget min søn i at æde sin egen lort da han var mindre og der sagde lægen at jeg bare skulle give ham noget mælk. at de havde nok syre i maven til at klare det 

Tak for dit svar... :-)

Hælder lige noget mælk i ham!!!! :-)

Anmeld

10. april 2011

dorthemus

Diana... skriver:

Anmeld

10. april 2011

Diana...

dorthemus skriver:

He he ja det hvad man får ud af når man lader sin 5 mdr dreng ligge og luft tørre i sin kravlegård mens moren tager tøj på. 

Anmeld

10. april 2011

dorthemus

Diana... skriver:

He he ja det hvad man får ud af når man lader sin 5 mdr dreng ligge og luft tørre i sin kravlegård mens moren tager tøj på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.