04.37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2011

otlitrom

0.. Ja, det var hvad der stod på mit ur, da jeg kiggede på det første gang i morges! Det var dog et ukristeligt tidspunkt at vågne på en søndag morgen!

05.32 kigger jeg for 10'ende gang - og jeg er stadig ikke faldet i søvn! Jeg er lysvågen og vælger at stå op. Til stor glæde for India, hun æææælsker at blive kløet på maven, mens solen står op.

Nu er kl. så 07.30 og hvad laver jeg? Jeg sidder og skriver BA! Jeg troede aldrig jeg skulle få hul igennem til de store tanker. Jeg føler jeg har brugt 14 dage på ingenting, og det var vejleder desværre enig i, i torsdags.. "Jeg ved du kan gøre det meget bedre end det her! Jeg siger det kun fordi jeg ved du kan, og jeg ved du bare skal finde det frem. Men det her?! det er for lav kvalitet fra dig.."... øh, OK fru vejleder

Men hun har ret! Jeg tager det som et skulderklap, at min vejleder kan prikke til mig, fordi hun ved jeg kan. Det er da et OK et udgangspunkt....

Nå, jeg må tilbage til de mere seriøse skriverier, det her var vist en overspringshandling! Den første i rækken af mange!!

God søndag, dejlige damer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

AnneBJ

Haha du kunne bare have sms'et... jeg keder mig sådan når jeg ammer om natten (eller; det må man vist ikke sige højt - det er jo skøøøønt at amme...!) 

Ha' en fantastisk søndag!

Anmeld

10. april 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Haha du kunne bare have sms'et... jeg keder mig sådan når jeg ammer om natten (eller; det må man vist ikke sige højt - det er jo skøøøønt at amme...!) 

Ha' en fantastisk søndag!

Ja, det dersens amning må man ikke tale ondt om.. Det er selvfølgelig helt fantastisk at sidde der, midt om natten!

Jeg har fået produceret 4 næsten nye sider til opgaven, bare sådan lige. Jeg ved simpelthen ikke hvad der sker, men åbenbart skriver jeg godt, sådan helt ukristeligt tidligt en søndag morgen

Kram til dig og Felix. Tænk, han er 1 uge gammel allerede... Hvor sidder bremserne? Sig til, hvis du finder dem!

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Ja det er smart med den der gravide krop som prøver at vænne en til mindre søvn. Ikke desto mindre er det temmelig belastende!

Anmeld

10. april 2011

anna-jonas

michella80 skriver:

Ja det er smart med den der gravide krop som prøver at vænne en til mindre søvn. Ikke desto mindre er det temmelig belastende!

Godt set Michella.................men shhhhhhhhh...................For Anna tror hun vågnede fordi hun var skriveparat...........

Anmeld

10. april 2011

TbCp

God skrivning

Anmeld

10. april 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Godt set Michella.................men shhhhhhhhh...................For Anna tror hun vågnede fordi hun var skriveparat...........

Mette! Jeg har faktisk skrevet 5 sider.. Altså ikke helt fra ny, men det gamle og noget nyt (og bedre) klippet sammen. Så det er nok lidt begge dele.. For ja, det er nok den lille fis der sørger for jeg kommer så tidligt op!

Anmeld

10. april 2011

KWL

Det var godt nok også tidligt.

Men dejligt at du har fået lavet noget.

Anmeld

10. april 2011

<3

Når det nu endelig skal være at man står tidligt op en søndag morgen så lad det dog endelig være en afslagsen som idag...

Og FEDT FEDT FEDT du endelig fik hul på bylden til den store farlige BA og det må jeg godt sige for jeg kender alt til det 

Anmeld

10. april 2011

Bondepigen

Jeg har osse været vågen fra kl 4.00, men jeg har ikke fået udrettet noget som helst...

Så det er da kun positivt, at du er kommet så tidligt op, når du får lavet SÅ meget!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.