0.. Ja, det var hvad der stod på mit ur, da jeg kiggede på det første gang i morges! Det var dog et ukristeligt tidspunkt at vågne på en søndag morgen!
05.32 kigger jeg for 10'ende gang - og jeg er stadig ikke faldet i søvn! Jeg er lysvågen og vælger at stå op. Til stor glæde for India, hun æææælsker at blive kløet på maven, mens solen står op.
Nu er kl. så 07.30 og hvad laver jeg? Jeg sidder og skriver BA! Jeg troede aldrig jeg skulle få hul igennem til de store tanker. Jeg føler jeg har brugt 14 dage på ingenting, og det var vejleder desværre enig i, i torsdags..
"Jeg ved du kan gøre det meget bedre end det her! Jeg siger det kun fordi jeg ved du kan, og jeg ved du bare skal finde det frem. Men det her?! det er for lav kvalitet fra dig.."... øh, OK fru vejleder 

Men hun har ret! Jeg tager det som et skulderklap, at min vejleder kan prikke til mig, fordi hun ved jeg kan. Det er da et OK et udgangspunkt....
Nå, jeg må tilbage til de mere seriøse skriverier, det her var vist en overspringshandling! Den første i rækken af mange!!
God søndag, dejlige damer!!
Anmeld