Billedbøger og følebøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. maj 2011

samantha1986

Albertesmor skriver:

1 de kan ikke byttes, 2 man kan se de ikke er nye hvilket jo er reelt nok da de bliver købt som brugt, 3 har værterne intet imod brugte ting i gaver kan de sagtens bruges.

Jeg regnede heller ikke med at de kunne byttes når jeg købte dem brugt :-)

Jeg skal lige tænke over det. Ved ikke om de vil have helt nye bøger eller hvordan. men synes bare børnebøger er så dyre i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

slettet_7530

Jeg regnede heller ikke med at de kunne byttes når jeg købte dem brugt :-)

Jeg skal lige tænke over det. Ved ikke om de vil have helt nye bøger eller hvordan. men synes bare børnebøger er så dyre i dag.

Det er de bestemt også, men tænk da over det, personligt ville jeg nok hellere have 6 lettere brugte bøger som avr valgt med hjertet end 1 dyr bog som også var valgt med hjertet

Anmeld

18. maj 2011

samantha1986

Albertesmor skriver:

Det er de bestemt også, men tænk da over det, personligt ville jeg nok hellere have 6 lettere brugte bøger som avr valgt med hjertet end 1 dyr bog som også var valgt med hjertet

Det er nemlig også det jeg tænker. Og så har man stadig mulighed for at finde en lille ting mere. men jeg vender tilbage når jeg ved hvad jeg gør.

Anmeld

20. maj 2011

slettet_7530

2 små papbøger om at vokse sig større og mormor kommer på besøg, søde bøger til de helt små

10,00

Anmeld

20. maj 2011

slettet_7530

Skønne plet bøger

Den nederste er en følebog som har mistet lidt og iøvrigt er en gammel biblioteksbog.

Samlet for de 3

25,00

Anmeld

29. maj 2011

slettet_7530

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.