1. SP og tudepizza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. april 2011

AnneBJ

Igår havde vi sundhedsplejerske for første gang! Udover at hun målte og vejede vores lille fyr så synes jeg faktisk ikke besøget var mange potter p.. værd! Men okay, min modvilje startede også da hun gik ind med sko på og klaprede rundt i hele lejligheden i sine højhælede sko... Dét kan jeg ikke have at folk gør, og da slet ikke en SP - hun kommer altså i hjem med små børn på gulvene osv.. Nåh nåh, lillefyren vejede 3,6 kg og var 54 cm - ca. det samme som da han blev født sidste torsdag.

Ellers fortalte hun ikke noget vi ikke vidste og var faktisk bare lidt arrogant og "topfrisk" at høre på... Hun kommer igen på torsdag allerede, for lige at veje Felix så jeg "kan se at amningen virker"... Jamen okay.. - hvorfor skulle den ikke det?! 

Vi havde besluttet at fejre Felix' første uge med købepizza igår. Allerede kl. kvart over 5 havde jeg mega sultkrise, så vi bestilte mad i håb om det ville være der efter kort tid - at vi måske bestilte lidt tidligere end alle andre Men næh, det kunne først leveres 18.40, så jeg måtte pænt vente. (på min yndlingspizza - dog UDEN chili - man ammer vel en ret ny baby!)

Kl. 18.55 kom vores pizza endelig. MED masser af chili - og så væltede alt lissom! Jeg hylede i 3 kvarter over den åndsvage pizza med chili på - 3 kvarter hvor Jørn nåede at ringe og skælde pizzamanden rimelig meget ud og få leveret en ny uden chili... Jo jo,  hvem sagde hormoner?!

Rigtig god weekend alle sammen, håber I får en dejlig én af slagsen - jeg når desværre ikke at kommentere på alt hvad I skriver 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Mka

Åhhh de hormoner Sikke en trals SP i har var, men du formår da at vende din historie til noget godt

Og sikke en sej mand der skælder pizza manden ud

Anmeld

9. april 2011

Maria-s

hehe kan nu ikke lade være med at smile over din pizzahistorie Her tudes der også over ting, som for andre kan synes ret så underlige eller som for andre måske ikke "vælter deres verden". det er en af "frynserne" af at være nybagt mor

Men altså uhm misunder dig nu din pizza.. Her har maden ikke liiige været den meest inspirerende idag... Morgenmad cornflakes med mælk. Så har jeg spist lidt nachos og en marsbar is  (for det taber man sig jo nemlig af! eller...) Og min aftensmad har været en tomat og en agurk, for lillemanden skreg hvis han ikke lå i min arm, så den tiltænkte salat med bl.a. ristede champignon, østerhatte og sukkerærter blev lige semplificeret en del

Mmmmmm kan nærmest DUFTE din lækre pizza..... (og inde i mit hovede kan jeg nu høre Homer der fråder!! hvilket ville være mig hvis der var pizza foran mig lige nu&nbsp

Anmeld

10. april 2011

piadas

Haha, jeg prøvede også det med pizzen for et par uger siden!

De havde puttet pepperoni på min pizza... PEPPERONI...jeg HADER pepperoni!! Min mand mente, jeg bare skulle spise den, men jeg pakkede pizzen sammen og kørte ned og fik en ny! Han mente, jeg var åndsvag, men jeg ville fanme da ikke æde pepperoni!'

Anmeld

11. april 2011

DK

Århh Anne altså! Træls med sko! Næste gang synes jeg du skal bede hende pænt om at tage skoene af!! Træls med pizza! Godt de kom med en ny! Uhh altså, hvor jeg bare genkender situationen med at man bare ikke KAN holde tårene tilbage og at følelsen af uretfærdighed og ulykkelighed bare BRUSER frem i en og fylder alt det hele indtil tårene bare vælter ud, og man slet ikke kan holde på hverken snot eller selvrespekt! Men det går heldigvis lidt over. Senere på året vil du ikke længere græde over pizzaen men "kun" over virkelige tårepersere som Toy story 3, x-factor finalen eller noget om børn i nyhederne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.