Igår havde vi sundhedsplejerske for første gang! Udover at hun målte og vejede vores lille fyr så synes jeg faktisk ikke besøget var mange potter p.. værd! Men okay, min modvilje startede også da hun gik ind med sko på og klaprede rundt i hele lejligheden i sine højhælede sko... Dét kan jeg ikke have at folk gør, og da slet ikke en SP - hun kommer altså i hjem med små børn på gulvene osv.. Nåh nåh, lillefyren vejede 3,6 kg og var 54 cm - ca. det samme som da han blev født sidste torsdag.
Ellers fortalte hun ikke noget vi ikke vidste og var faktisk bare lidt arrogant og "topfrisk" at høre på... Hun kommer igen på torsdag allerede, for lige at veje Felix så jeg "kan se at amningen virker"... Jamen okay.. - hvorfor skulle den ikke det?! 
Vi havde besluttet at fejre Felix' første uge med købepizza igår. Allerede kl. kvart over 5 havde jeg mega sultkrise, så vi bestilte mad i håb om det ville være der efter kort tid - at vi måske bestilte lidt tidligere end alle andre
Men næh, det kunne først leveres 18.40, så jeg måtte pænt vente. (på min yndlingspizza - dog UDEN chili - man ammer vel en ret ny baby!)
Kl. 18.55 kom vores pizza endelig. MED masser af chili - og så væltede alt lissom! Jeg hylede i 3 kvarter over den åndsvage pizza med chili på - 3 kvarter hvor Jørn nåede at ringe og skælde pizzamanden rimelig meget ud og få leveret en ny uden chili... Jo jo, hvem sagde hormoner?!
Rigtig god weekend alle sammen, håber I får en dejlig én af slagsen - jeg når desværre ikke at kommentere på alt hvad I skriver 

Anmeld