Så fødte jeg endelig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. april 2011

StineW

Hej piger.

Så skete det endelig, i går aftes kom vores datter endelig til verden. Som skrevet i et indlæg i går, så havde jeg haft veer siden torsdag morgen meget tidligt.

Da der endnu ikke rigtig var sket noget ved frokosttid i går, snakkede jeg med min jordemoder om at prøve at sætte lidt skub i tingene. Jeg fik derfor fortaget en hindeløsning ved to tiden.

Hold da på det var effektivt, vi kørte hjem ( ca ½ times i bil ) pg her begyndte de gode veer at komme. Vi var hjmme i nøjagtigt ½ time, og så var det ellers afsted igen med veer af 1 minut og tre minutter imellem.

Klokken 16 var jeg 4 cm åben, 16.45 blev vandet taget og så gik det stærkt. Faktisk sås tærkt at jeg lige nåede at lægge mig kl 17 inden jeg besvimede og kastede op.

Fra 17.00 - 18.10 åbnede jeg mig de sidste 5 cm og kl 18.33 kom Cecilie til verden. Jeg nåede ikke at få så meget som en Panodil eller ilt. Kæft 5m på en time gør naller...

Mere følger når vi er faldet lidt mere til ro herhjemme.

Skal dog lige nævne at hun er 54 cm og vejer 4380 g.

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

mamax3

StineW skriver:

Hej piger.

Så skete det endelig, i går aftes kom vores datter endelig til verden. Som skrevet i et indlæg i går, så havde jeg haft veer siden torsdag morgen meget tidligt.

Da der endnu ikke rigtig var sket noget ved frokosttid i går, snakkede jeg med min jordemoder om at prøve at sætte lidt skub i tingene. Jeg fik derfor fortaget en hindeløsning ved to tiden.

Hold da på det var effektivt, vi kørte hjem ( ca ½ times i bil ) pg her begyndte de gode veer at komme. Vi var hjmme i nøjagtigt ½ time, og så var det ellers afsted igen med veer af 1 minut og tre minutter imellem.

Klokken 16 var jeg 4 cm åben, 16.45 blev vandet taget og så gik det stærkt. Faktisk sås tærkt at jeg lige nåede at lægge mig kl 17 inden jeg besvimede og kastede op.

Fra 17.00 - 18.10 åbnede jeg mig de sidste 5 cm og kl 18.33 kom Cecilie til verden. Jeg nåede ikke at få så meget som en Panodil eller ilt. Kæft 5m på en time gør naller...

Knus Stine

Først et STORT tillykke med Prinsessen og sikke da en fart hun havde på...  

Anmeld

9. april 2011

Svenne

Stort tillykke med den "lille" pige!! 

Anmeld

9. april 2011

mortilsofieogsara

tillykke med hende

Anmeld

10. april 2011

Tanja84

Du skal da også lige have et kæmpe stort tillykke med hende herinde

Kan godt være hun var lidt langtsom i optrækket, men skal da love for hun tog en slutspurt til sidst.

Glæder mig til at hører mere om det hele, og naturligvis se mange flere billeder

Anmeld

10. april 2011

Clisolka

Stort tillykke med prinsessen 

Anmeld

10. april 2011

twinny

tillykke...

Anmeld

10. april 2011

twinboys

stort tillykke...

Anmeld

10. april 2011

Najsen86

mange gange tillykke

Anmeld

10. april 2011

PernilleB

StineW skriver:

Hej piger.

Knus Stine

tillykke..!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.