Er det forkert af mig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2008

AnneMette34

Er det forkert af mig og sige nej til min nevø som er 2 år at han ikke skal lege med min datters legetøj nu han er for stor og har bidt hul i en bidering m(måtte købe en ny) og har en kasse dublo han kan leg med. min datter er kun snart 7 mdr. Min bror er så forarget over det at han blev sur i dag så jeg sagde hvis han ikke kunne acceptere at jeg ikke ville have ødelagt hendes ting så kunne han ligså godt blive væk..:'(:'(:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2008

Honningblomst

Hm...tror ikke jeg ville have gjort som dig...men jeg er jo heller ikke i dine sko og lige meget hvad, så min din bror jo acceptere det du siger. Tror dog selv jeg ville bliver mærkelig hvis det var min søster der sagde sådan til mig....drengen er jo kun 2 år.
Eva

Anmeld

23. februar 2008

AnneMette34

Så er jeg nok bare forkert på den men vil ikke have hendes ting ødelagt.:(

Anmeld

23. februar 2008

rlyn

Jeg vil nok vælge at se sådan på det, at vil jeg ikke have noget ødelagt, så må jeg fjerne det. Som Eva også skriver, drengen er jo kun 2 år.
På den anden side, ville jeg også tilbyde at købe en ny ting, hvis min søn gentagne gange ødelagde noget ;)

Knus
Rikke

Anmeld

23. februar 2008

Pia.

Jeg forstår dig godt, jeg ville helst heller ikke have at "store" børn rørte mine små babyers ting...

MEN når det så er sagt så havde jeg nok valgt at pakke de ting væk som jeg var ekstra bange for skal ske noget med og sige til din lille Nevø at det er det her du må lege med her... det er lidt svært når han Kun er 2 år at vide det hvis tingene ligger fremme, det er ikke nemt at forstå... det er jo super spændende...
Vi har et venne par og da Mads var helt lille var de her med deres to børn, deres yngste datter tog nogle ting og suttede på det - jeg valgte at lade hende lege videre med det vaskede det af da de var gået og næste gang huskede jeg at pakke de ting væk... også mere pga. jeg ikke syntes det er lækkert at hun skulle sutte på min lille babys ting... :S

Han har bestemt ikke ødelagt det med vilje, men jeg forstår da godt du er ked af det er ødelagt....

Nå men som sagt havde jeg fjernet de ting der ikke måtte leges med inden der kom gæster... ;)

Knus Pia, som håber din bror og dig får talt sammen om tingene, livet er for kort til dumme misforståelser...

Anmeld

24. februar 2008

Githa

Den er svær synes jeg...

Jeg ville nok ikke til et barn på 2 år sige nej til det måtte leges med, for det forstår barnet ikke helt.

Men jeg ville bestemt heller ikke have mine ting (mit barns ting) blev ødelagt på den måde, ligefrem der er bidt hul i det og så ser jeg måske lidt sjov ud når jeg læser et barn på 2 år har bidt hul i - mit barn på 22 mdr bider altså ikke rigtig i ting mere :$

Men en anden gang, så fjern tingene hvis du ser det sker, man kan jo ikke fjerne alt på forhånd for man ved ikke hvad barnet gør. Hvis du bror er til stede, bør han jo så, efter min mening sige til sit barn at det ikke skal bide i det osv osv.

Håber du forstår hvad jeg mener.

/Githa

Anmeld

24. februar 2008

Nan

Forbuden frugt smager bedst :)

Glæd dig til at de kan lege på lige fod og sammen ødelægge ting i en nuttet gnaver symbiose.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.