Jeg forstår dig godt, jeg ville helst heller ikke have at "store" børn rørte mine små babyers ting...
MEN når det så er sagt så havde jeg nok valgt at pakke de ting væk som jeg var ekstra bange for skal ske noget med og sige til din lille Nevø at det er det her du må lege med her... det er lidt svært når han Kun er 2 år at vide det hvis tingene ligger fremme, det er ikke nemt at forstå... det er jo super spændende...
Vi har et venne par og da Mads var helt lille var de her med deres to børn, deres yngste datter tog nogle ting og suttede på det - jeg valgte at lade hende lege videre med det vaskede det af da de var gået og næste gang huskede jeg at pakke de ting væk... også mere pga. jeg ikke syntes det er lækkert at hun skulle sutte på min lille babys ting... :S
Han har bestemt ikke ødelagt det med vilje, men jeg forstår da godt du er ked af det er ødelagt....
Nå men som sagt havde jeg fjernet de ting der ikke måtte leges med inden der kom gæster... ;)
Knus Pia, som håber din bror og dig får talt sammen om tingene, livet er for kort til dumme misforståelser...
Anmeld