Andrea eller Loa!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Lunae

tine1985 skriver:

Hvilket navn er du mest til? Loa er forresten et islandsk navn (min kæreste er fra island)

Jeg må sige Andrea! Det stod selv på min liste, da vi ventede Camille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

tine1985

Sjovt nok er det islandske navn min farvorit og det danske navn er kærestens Men jeg fører da helt klart Er nu også ret vild med Andrea, men har bare fået et helt særligt forhold til Loa! Det stammer endda fra en fugl, som er et tegn på at sommeren starter. - Altså når Loan synger er det sommer. Og det passer jo bare perfekt til vores lille sommer-baby

Anmeld

9. april 2011

TroldeMor<3

Sjovt - jeg hedder Loa til mellemnavn, og jeg har altid fået at vide det betyder ånd, og kommer fra det afrikanske sprog

Anmeld

9. april 2011

tine1985

nattie skriver:

Sjovt - jeg hedder Loa til mellemnavn, og jeg har altid fået at vide det betyder ånd, og kommer fra det afrikanske sprog

Sjovt Det er et multi-etnisk navn Du hedder vel ik Andrea til fornavn så ;P Kan være det er noget i den retning vi ender ud med tror jeg. Har du egentlig også brugt navnet Loa så, eller kun dit fornavn?

Anmeld

9. april 2011

TroldeMor<3

tine1985 skriver:

Sjovt Det er et multi-etnisk navn Du hedder vel ik Andrea til fornavn så ;P Kan være det er noget i den retning vi ender ud med tror jeg. Har du egentlig også brugt navnet Loa så, eller kun dit fornavn?

Ja - i skolen bliver jeg kaldt loa, og er faktisk også rigtig glad for navnet Var også lige inde og kigge på nettet, på hawaii betyder det vidst bjerg Så ja det kan betyde lidt af hvert hehe

Anmeld

9. april 2011

tine1985

nattie skriver:

Ja - i skolen bliver jeg kaldt loa, og er faktisk også rigtig glad for navnet Var også lige inde og kigge på nettet, på hawaii betyder det vidst bjerg Så ja det kan betyde lidt af hvert hehe

Så altså Loa = sommer, ånd og bjerg. Andrea kommer af navnet Andreas, som betyder mandig! Så er den vidst afgjort!!

Anmeld

9. april 2011

TroldeMor<3

tine1985 skriver:

Så altså Loa = sommer, ånd og bjerg. Andrea kommer af navnet Andreas, som betyder mandig! Så er den vidst afgjort!!

Haha Ej hvor sjovt

Ja - Lad det blive Loa, det er også et fint og specielt navn

Anmeld

10. april 2011

tine1985

Så står den uafgjort på facebook. Så nu opper jeg den lige herinde inde engang Jeg skulle gerne vinde med minimum 5!

Anmeld

10. april 2011

Mormilla

Jeg er helt vildt med Loa

Anmeld

10. april 2011

Københavnermor

HELT KLART Loa!  Super sødt navn, og specielt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.