Alene hjemme..........;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. april 2011

anna-jonas

Og jeg nyder det sgu'!! Altså jeg har Ida og Jonas her...............men Ida sover og Jonas spiller på sin MAC. Jan og Anna tog i byen, til en af Jans kammerater der har en pige og dreng på 4 år. Anna og Julie er de bedsteste venner.

Jeg kan bare sidde her ved min MAC, og flade ud................og bare gøre lige hvad jeg har lyst til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

JustAnotherName

Og jeg nyder det sgu'!! Altså jeg har Ida og Jonas her...............men Ida sover og Jonas spiller på sin MAC. Jan og Anna tog i byen, til en af Jans kammerater der har en pige og dreng på 4 år. Anna og Julie er de bedsteste venner.

Jeg kan bare sidde her ved min MAC, og flade ud................og bare gøre lige hvad jeg har lyst til.

Dét er bare enhver forundt engang imellem! Det burde man have KRAV på!
NYD DET, SØDE DU......Så længe det varer

Anmeld

9. april 2011

Barbamama

Og det er bare SÅÅÅÅ skønt!!!! Nyd det!!!

Anmeld

9. april 2011

anna-jonas

Ida hyler og vil ha' sin mor................så jeg vil gå tidligt i seng med min lille skønne datter.

Godnat til jer, søde piger.

Anmeld

9. april 2011

AnneBJ

anna-jonas skriver:

Ida hyler og vil ha' sin mor................så jeg vil gå tidligt i seng med min lille skønne datter.

Godnat til jer, søde piger.

Håber du nåede at nyde freden!

Sov rigtig godt!!

Anmeld

9. april 2011

Milka

Godnat

Anmeld

9. april 2011

Klumpe-dumpe

Sov sødt, sweetheart.

Anmeld

10. april 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

hårh... DET er hyggeren

vi har været til Nikolines fætters 2 års fødselsdag... Og måtte så køre inden aftensmaden... Da Martins kammerat havde glemt nøgle hjemme ved os (han er på besøg)...

Men bedsterne beholdte Nikoline derhenne, hun legede SÅ godt med fætter...

Så jeg fik lige plantet de blomster min mor har sponsoreret...

Anmeld

10. april 2011

Bondepigen

Du nåede da at nyde alenetiden lidt, ikke?!

Anmeld

10. april 2011

Klitgaard

Håber du havde en skøn aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.