Ja den trodsalder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

sarahb

TbCp skriver:

Suuuk ja!

Jeg kan fortælle at lige omkring da Liva var 2 år, ringede jeg vrælende hjem til min mor og sagde "hvad gør vi gaaaaalt"!!!!!

Nøøj jeg synes det var en slem tid!
Vi har stadig kampe af den slags, men knap så mange og knap så slemme!

Hæng i og glæd dig over de gode stunder!

ja det bliver man nød til ellers er de der traume dage godt nok hårde... wowwww....
Jeg glæder mig til der kommer knap så mange af dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

ER DER ANDRE DER ER VED AT RIVE HÅRET UD AF SIG SELV OVER SIT BARN DER ER I TRODS ALDEREN.
JEG ER SAT PÅ EN VILD PRØVE MED HAM ISAAC, DET ER SIMPELTHEN SÅ VILDT.... OG MI MOR SIGER BARE, JAAAAAA SARAH HAN ER HEEEELT LIGESOM DIG, JA NU HAR JEG FÅET EN ENDNU STØRRE RESPEKT FOR MIN MOR, FOR HOLD DA KÆFT HVOR SKAL MAN TÆLLE TIL 1000000000069 MANGE GANGE.
IDAG FIK HAN SIT FLIP FORDI HAN IKKE LIGE KUNNE FÅ EN TÅR AF MIN COLA MIDT I OPGANGEN PÅ TRAPPEN HVOR JEG STOD MED 2 FYLDTE BÆREPOSER FRA FØTEX OG JONAS PÅ ARMEN.. ARRRRRMEN!!! JEG SMIDER DA LIGE ALT JEG HAR I HÆNDERNE FOR DU KAN FÅ NOGET AT MIIIIIIN COLA DU GODT VED DU IKKE MÅ DRIKKE.
HAN SKREG SOM EN STUKKET GRIS OG JEG MENER VIRKELIG SKREG, JEG KUNNE IKKE BEROLIGE HAM ELLER DET DER LIGNER, SÅ JEG MÅTTE LADE HAM STÅ GÅ OP MED JONAS DER VAR MØG SULTEN OG VARENE FOR AT KOMME NED OG HENTE SKRIGBALLONNEN I OPGANGEN, HAN KOM IND PÅ SIT VÆRELSE FOR AT KØLE NED OG JEG MÅTTE GIVE JONAS MAD IMENS JEG BARE KUNNE LYTTE TIL ISAAC SYMFONI AT SKRIG!!! EFTER 10 MIN FALD HAN DA NED OG KOM OG UNDKYLDTE, MEN HVORFOR SKAL VI SÅ LANGT UD TIL AT STARTE MED??????DET ER MIG EN GÅDE...
dET KAN VÆRE ALT FRA KARTOFLEN LIGGER FORKERT PÅ TALLERKNEN TIL HAN SKAL I BAD PÅ ET FORKERT TIDSPUINKT. JEG SYNES SIMPELTHEN DENNE ALDER TRÆKKER TÆNDER UD. DER ER SELVFØLGELIG OGSÅ GLÆDER SOM NÅR HAN KOMMER OG SIGER HAN ELSKER MIG OG NÅR HAN SIGER OWWWKAY MOR NÅR JEG FORESLÅR NOGET, MEN SYNES GODT NOK AT VI ER PRÆGET AF DE HER TURE RET TIT.... OG SÅ HJÆLPER DET IKK AT OMER ARBEJDER EFTERMIDDAG OG AFTEN HELE UGEN SÅ JEG NÆRMEST HAR VÆRET ALENE MOR!!!

HATTEN AF 1000 GANGE FOR ALENE MØDRE RUNDT I VERDEN, HOLD KFT HVOR HAR JEG DEN STØRSTE RESPEKT FOR JER OG ISÆR DIG CAMILLA/MILKA!!! DU ER FOR SEJ!

Typisk, at det lige er når den ene er sulten!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.