til donor mænd !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.268 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. april 2011

gladmand

&selv om der nok ikke er mange mænd på denne side håber jeg på at der måske er nogle der kender til min problem stilling    jeg kunne godt tænke mig at blive donor   men kun hvis jeg måtte være en del af dæres liv   det handler ikke om penge ,sex,eller en merkelig trang til at formere sig    men blodt en lyst til at være far     pineligt nok lidt alla den pigerne beskriver  her på baby.dk     ps   jeg er ikke bøsse     og ønsker ikke at sætte flere børn i verden  end jeg har mulihed for at være nærverrende for     er der andre mænd som mig  eller kender i piger en lignene histori    der står lidt om min fortid i min profil  m.v.h Rasmus      [gladmand]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Mumto3

Jeg er godt nok ikke mand men tillader mig at svare alligvel.

Der findes en internet portal hvor mænd kan møde kvinder der ønsker at blive gravid med en doner, som også vil være en del af barnets liv (men hvor der ikke er noget med at være kæreste ind over!). kvinderne vil gerne vide hvem 'far' er og synes at børnene skal kunne have et forhold til deres far, også selvom om 'mor og far' ikke er et par. håber det måske kan hjælpe lidt.

Anmeld

9. april 2011

gladmand

super    tak  men hvor finder man den 

Anmeld

20. september 2012

JakobM

jeg kender godt til følelse af det og har det på den måde lige nu men tilgengæld med min kæreste.

Jeg vil rigtig gerne gøre hende gravid men skal tage mig mod til at snakke med hende, det har heller ikke noget med sex and gøre fordi vi har et super sex liv i forvejen men jeg vil bare virkelig gerne have hende gravid og få baby .

kender skam godt til det! 

jakob. 

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Det biologiske ur der tikker 

Kærligst
Sussie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.