Alt det usunde - inspiration tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Skovurt

Ja, jeg har en ALT for sød tand, men jeg har efterhånden lært at tøjle den - så det ikke længere er dagligt at jeg bukker under 76.gif

Jeg har uden tvivl en svaghed for chokolade - i alle dets dejlige former, og jeg er efterhånden blevet ret kvalitetsbevidst omkring det - og hold da op hvor det bliver dyrt hvis man bukker under for tit (så det er jo da også en måde at stoppe på...)

Men... inspirer mig - hvilket lækkert guf forkæler du dig selv med? (og nej, det behøves ikke være usundt - bare det du forkæler dig selv med - når du vil spise lækkert - så ikke noget med at sige en løbetur eller fodbad 76.gif)

Jeg er selv forfalden til:
Peter Beier chokolade
flødeboller fra Frellsens
Cashew nødder (ristede og saltede)
og Ben and Jerrys is (og øv for at de ikke har så mange varianter i Danmark)

- vil dog lige påpege at det ikke er hverken hver eller hveranden weekend at jeg fylder mig med det 76.gif

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

SaNiNa

når jeg forkæler mig selv, så vil jeg rigtig gerne have en stor frisk frugt salat med vanilie cream med hakket chokoladen oven på...

nummms det er bare godt... men vi får det desværre ikke så tit...

Efter jeg er blevet gravid denne gange har jeg helt midstet lysten til slik og søde sager

Anmeld

23. oktober 2008

Skovurt

Sanne skriver:

når jeg forkæler mig selv, så vil jeg rigtig gerne have en stor frisk frugt salat med vanilie cream med hakket chokoladen oven på...

Efter jeg er blevet gravid denne gange har jeg helt midstet lysten til slik og søde sager

Mmmh ja, frugtsalat - her hjemme er jeg dog helt pjattet med råcreme til

Det var da skønt at den søde tand forsvandt under graviditeten - jeg kan huske at jeg hungrede efter chokoladecroissanter - og ananas (desværre bare mest på pizza)

Anette

Anmeld

23. oktober 2008

twinboys

Sanne skriver:

Åhhh det må være skønt...

Majbritt

Anmeld

23. oktober 2008

SaNiNa

Chrautwald skriver:

Mmmh ja, frugtsalat - her hjemme er jeg dog helt pjattet med råcreme til

Det var da skønt at den søde tand forsvandt under graviditeten - jeg kan huske at jeg hungrede efter chokoladecroissanter - og ananas (desværre bare mest på pizza)

Anette

Ja råcreme går man heller ikke galt med... uuuummmh

Ja det er rigtig dejlig og ønsker ikke den skal komme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.