Flaske efter grød og Tænder . 5 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Mor1012

Min emilie er 5 mdr på fredag.

hun får 5 flasker dagligt. og grød kl 13 ca og igen kl ca 18, men Giver i jeres børn flaske Næsten lige efter grøden? emilie kan nemlig sagtens drikke en flaske mme 120-150ml ca 15 min efter grød. men nogle gange kan hun os vente en time.

HUN er blevet UTROLIG svær at få til at sove, HUN vil bare IKKE, Pyller pyller.... savner og putter fingre i munden og har nu opdaget en LILLE hvid spids ved undermund. er det ikk tideligt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

henh01

Noam får ikke en flaske MME før der er gået omkring 3 timer efter grød- Tilgengæld sørger jeg for at give ham MASSER af vand.. Ca efter hver 3. skefuld grød.

Det med tænder er meget individuelt, det er ikke helt atypisk at børn får tænder som 5 mdr.. Noam bliver 5 mdr på mandag og han har også hænderne i munden konstant og er mere pyller end ham plejer, men ved ikek om det er tænderne her.

Anmeld

9. april 2011

Clisolka

Isabella får heller ikke flaske efter en omgang grød - det kommer jo selvfølgelig an på hvor meget hun har spist, hvis jeg tilbyder en flaske (og hun vil have den)  Dog får hun en masse vand ved siden af grøden 

Som Henh01 skriver, så er det meget individuelt hvornår tænderne kommer - vi har også en på vej her  

Anmeld

9. april 2011

Mor1012

BB78 skriver:

Isabella får heller ikke flaske efter en omgang grød - det kommer jo selvfølgelig an på hvor meget hun har spist, hvis jeg tilbyder en flaske (og hun vil have den)  Dog får hun en masse vand ved siden af grøden 

Som Henh01 skriver, så er det meget individuelt hvornår tænderne kommer - vi har også en på vej her  

HEJ MED DIG

OKAY, EMILIE SPISTE 1 MOST PÆRE + EN HALV dl SVISKE/BLÅBÆR MOS. og hun fik flaske 45 min efter. 120ml spiste det hele.

Jeg giver hende flasken fordi at hvis hun ikk fik flasken, så ville hun kun ha fået 4 flasker idag , og er det ik for lidt eller ?

har Liii opdaget tanden

Anmeld

9. april 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

HEJ MED DIG

OKAY, EMILIE SPISTE 1 MOST PÆRE + EN HALV dl SVISKE/BLÅBÆR MOS. og hun fik flaske 45 min efter. 120ml spiste det hele.

Jeg giver hende flasken fordi at hvis hun ikk fik flasken, så ville hun kun ha fået 4 flasker idag , og er det ik for lidt eller ?

har Liii opdaget tanden

Hej hej (mangler en smiley der vinker) 

Synes du skal kigge med i denne tråd - der har vi også skrevet om de får flaske nok:

https://www.baby.dk/debat/101634pi1/boern-01-aar/hjaelp-madtider--antal-maaltider-til-baby-55-mndr.aspx

Tænkte tråden måske kunne være en hjælp for dig 

Anmeld

9. april 2011

PsychedeliC

Min dreng kunne også godt drikke lidt MME efter han havde fået grød. Hans 2 nederste fortænder tittede frem lige inden han blev 6 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.