Hej Piger,
Jeg har lige læst jeres updates i indlæggende nedenfor... Det er dejligt at høre at i alle har det godt, selvom der er en del sygdom.
Her går det også godt:D. Sebastian er startet i vuggestue og det går kanon. Han var lidt længe om at blive kørt ind, da han selvfølgelig kun nåede at være der 3 dage den første uge før han lagde sig med feber, opkast, forkølelse og hvad dertil hører. Men efter 5 hårde dage kom han sig:). Men man bliver helt paranoid for hvornår sygdommen rammer en igen... Sebastian har gennem hele vinteren blevet syg ca. hver 3. uge:(. Så foråret bliver hilst godt på vej... Jeg synes nu ikke helt, at jeg kan mærke den varme som trine lovede at sende herop fra spanien(?). Den kommer nok;).
Ellers er Sebastian skøn. Han siger stadig ikke noget som helst, men forstår alt hvad vi siger og hvad vi laver. I øjeblikket aber han meget efter... Med alt..
Han står tit og reder sig eller prøver at glatte hår med mit glattejern:$. Og så synes han, at det er så spændende, når vi går på toilettet. Han finder noget toiletpapir og prøver at tørre sig (og os, hvis han kan komme til det:$) og så skal papiret ud i toilettet. Han er så skæg:)). Monkey see monkey do...
Orh ja.. så laver han meget mad med gryderne og hvad han nu kan tilberede af legesager. Mums. Foretrækker nu stadig min egen madlavning:)).
Selv er jeg kommet i gang med studierne igen og det er fedt!! Jeg er på 9. semester nu og skulle først være færdig om 2 år, men jeg går og pønser på at slå 10. og 11. semester sammen. Så bliver jeg færdig allerede næste sommer! Det ville være så sejt, hvis det lykkedes. Men jeg skal godt nok stramme balderne sammen, for at det kan lykkes. Nu må vi se...
God weekend til jer alle(C).
Kh Neta -som i øvrigt er babyfri i aften og skal prøve at gå i byen med nogle veninder. Det har jeg godt nok ikke prøvet i et par år... Spændende:S
Anmeld