Puha.. Ja så er det jo sådan set i morgen jeg har termin.. Men.. Tror ærlig talt ikke at lille supermand mener at han skal ud til sin moaaaar.. Han ligger i hvert fald og hygger sig, og det eneste der sker er nogle dumme dumme plukveer..
Jeg var til en ekstra vægtscanning igår.. Det var jeg også for 2 uger siden.. De er dog DYBT uenige i hvad den bette vejer.. For 2 uger siden scannede overlæge dimsen ham til 3884 og sagde at han ville veje 4300ca ved termin, men igår blev han scannet til kun at veje 3155 også sagde scannings jdm at det var plus, minus 10%..
Så det bliver da spændende at se hvad han vejer når han rent faktisk kommer ud..
Men der er ingen grund til bekymring, han har det SUPER godt der inde, for godt måske.. Han øver sig i at trække vejret, og er super aktiv (så aktiv som man nu kan være når der ikke er så meget plads tilbage).. Der var fint med fostervand og det hele.. Ja også fik jeg et billede med hjem af en lille bitte fod... Nåååååååårh hvor er den bare sød.. Jeg må lige se om jeg ikke kan finde ud af at få billedet her over på min computer, også må jeg lige uploade det så i kan se det..
Alt i alt er jeg DØD utålmodig, og vil gerne have ham ud LIGE nu.. Men alt ser ud til at jeg jo nok får lov til at gå 14 dage over..
Men man kan da håbe på at det hele går igang når min JDM laver en hindeløsning på mig når jeg er i uge 41.. 
Det var lige en lille update herfra.. Det blev vist lidt langt.. 
Anmeld