Andre der har prøvet det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2011

MIWULA

Nu er det 4 uger på søndag siden jeg fødte vores skønne søn og har siden 1 uge efter fødslen haft sådan en underlig smerte når jeg skal stoppe med at tisse altså når jeg trækker sammen igen svært og forklare det men håber da nogle kan fortælle mig hva det evt kan være?? Skal lige siges jeg er var revnet indvendigt og er blevet syet ved ikk om det kan ha noget med det og gøre. og jeg troede først det var blærebetændelse men har været på pencelin og tror ikk det var det alligevel. På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

mariamiss6

Det kan sagtens være på grund af en lille rift, elle rhvis du har ets ting omkring urinrørets udgang. For jeg går ud fra det er der du har ondt?

Jeg har selv prøvet det, ikke i forbindelse med fødsel (af hvad jeg kan huske da), og det har altid været noget med en lille rift eller sådan noget....

Så hvis det klør dernede, så hold op med at klø hver gang du piller ved det river du "skaden" op igen, og derfor fortsætter smerterne...

Men jeg tænker lidt, hvis det ikke er fordi du får pillet ved det på den ene eller anden måde, om det kan være svamp? har du fået tjekket det efter?

Ellers har jeg desværre ikke mange gode råd... Men få det i hvert fald tjekket ved 8 ugers undersøgelsen, hvis ikke inden

Anmeld

8. april 2011

kamtok

MIWULA skriver:

Nu er det 4 uger på søndag siden jeg fødte vores skønne søn og har siden 1 uge efter fødslen haft sådan en underlig smerte når jeg skal stoppe med at tisse altså når jeg trækker sammen igen svært og forklare det men håber da nogle kan fortælle mig hva det evt kan være?? Skal lige siges jeg er var revnet indvendigt og er blevet syet ved ikk om det kan ha noget med det og gøre. og jeg troede først det var blærebetændelse men har været på pencelin og tror ikk det var det alligevel. På forhånd tak.

Niver det lidt på sådan en underlig måde?

Anmeld

9. april 2011

MIWULA

mariamiss6 skriver:

Det kan sagtens være på grund af en lille rift, elle rhvis du har ets ting omkring urinrørets udgang. For jeg går ud fra det er der du har ondt?

Jeg har selv prøvet det, ikke i forbindelse med fødsel (af hvad jeg kan huske da), og det har altid været noget med en lille rift eller sådan noget....

Så hvis det klør dernede, så hold op med at klø hver gang du piller ved det river du "skaden" op igen, og derfor fortsætter smerterne...

Men jeg tænker lidt, hvis det ikke er fordi du får pillet ved det på den ene eller anden måde, om det kan være svamp? har du fået tjekket det efter?

Ellers har jeg desværre ikke mange gode råd... Men få det i hvert fald tjekket ved 8 ugers undersøgelsen, hvis ikke inden

okey tak kan da håbe på det kun er en rift.

Anmeld

9. april 2011

MIWULA

kamtok skriver:

Niver det lidt på sådan en underlig måde?

ja det tror jeg nok det er ihvertfald noget underligt noget.

Anmeld

9. april 2011

kamtok

MIWULA skriver:

ja det tror jeg nok det er ihvertfald noget underligt noget.

Ja, det er en svær følelse at forklare med ord. Men jeg tror lige præcis jeg ved, hvordan du har det. Bristede selv en del under fødslen og der gik faktisk op imod 1,5 måned før jeg kunne tisse normalt. Havde sådan en mærkelig "niven/svien" når jeg startede med at tisse og når jeg var lige ved at være færdig. Kan jo ikke sige om det er normalt, men jeg havde det i hvert fald også. Prøv at nævne det til 8 ugers tjek, hvis det ikke er gået over til den tid - det var gået over for mit vedkommende, så jeg sagde ikke noget til lægen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.