En af årets få skiture...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Dictes mor

Nu har jeg jo fortalt om den forfærdelige skiferie, men I skal da lige se et billede af en af de få ture vi fik på de lange brædder, og et par billeder af Dicte i Norge inden hun blev syg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Dictes mor

Karina, Dicte nærmest levede i det uld undertøj jeg havde købt af dig, mens vi var der oppe.

Anmeld

8. april 2011

Skouboe

Hvor ser det bare hyggeligt ud - jeg kommer næsten til at ønske at jeg kunne lide at stå på ski

Manden er faktisk i Hemsedal i denne weekend for at stå på ski.

Anmeld

8. april 2011

Dictes mor

Skouboe skriver:

Hvor ser det bare hyggeligt ud - jeg kommer næsten til at ønske at jeg kunne lide at stå på ski

Manden er faktisk i Hemsedal i denne weekend for at stå på ski.

Lucky ham, jeg er ret så misundelig, gid det var mig!

Anmeld

8. april 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Karina, Dicte nærmest levede i det uld undertøj jeg havde købt af dig, mens vi var der oppe.

hvor er det fedt at det kom til god gavn et sted!!!!!

Det er i øvrigt nogle dejlige Dicte billeder!!!!

Anmeld

8. april 2011

Skouboe

Dictes mor skriver:

Lucky ham, jeg er ret så misundelig, gid det var mig!

Du skal nu ikke være så misundelig.. det blæser 1½ pelikan deroppe, og hvis ikke vinden lægger sig i morgen, bliver der ingen ski overhovedet... så nu er drengene gået i gang med at drikke sig i hegnet istedet

Anmeld

8. april 2011

Dictes mor

Skouboe skriver:

Du skal nu ikke være så misundelig.. det blæser 1½ pelikan deroppe, og hvis ikke vinden lægger sig i morgen, bliver der ingen ski overhovedet... så nu er drengene gået i gang med at drikke sig i hegnet istedet

Ups, det lyder saftsuseme dyrt, og ellers så lyder vejret ikke til at have ændret sig siden vi var deroppe, bare læg lidt regn oveni, så er de ved at være der. Jeg håber vindene lægger sig, så de kan komme lidt ud de stakler

Anmeld

8. april 2011

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det fedt at det kom til god gavn et sted!!!!!

Det er i øvrigt nogle dejlige Dicte billeder!!!!

Det bliver brugt, og også en hel masse nu, hvor vi er kommet hjem igen, for det er bare så fint!

Anmeld

8. april 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Det bliver brugt, og også en hel masse nu, hvor vi er kommet hjem igen, for det er bare så fint!

det er jeg glad for at høre:0)

jeg synes jo det fra JOHA er suuuuuuper fint med de dersens små blomster:0)

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

Det ser nu ret hyggeligt ud, inden I blev syge! Og hvor har Dicte dog bare nogle smukke smukke øjne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.