Hjælp piger...Barnedåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2011

K.Rehder

Hej tøser

Har hele dagen siddet og lavet invitationer og bordkort til min datters barnedåb i juni og kom til at tænke på om man ikke kunne lave en elller anden selskabsleg så festen bliver lidt mere spændende

Kom endelig med forslag...er selv total idéforladt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

lukasmor

Jeg lytter med da min søn også skal døbes i Juni

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

Det kommer an på hvad i er til

Tror den her side der står lidt  http://www.selskabslegeogindslag.dk/ideer-til-sjove-selskabslege-proev-en-skattejag!.html

Anmeld

8. april 2011

Ansemusen

I kan evt. pakke en lille gave ind til jeres barn, hvorpå der står barnets navn. Og i pakker så gaven ind i mange lag, hvor der på hvert lag står fx. 'Den højeste', 'Den med det længste hår', 'Den ældste', 'Den mest skaldede' osv. osv.

Så skal pakken rundt mellem gæsterne til den som passer på beskrivelsen (man kan evt. lade folk selv melde sig, så ingen føler sig udstillet, hvis ikke de har lyst til at have den titel hængende på sig ). Til sidsty står der jo barnets navn, og så åbner I gaven til jeres barn.

Anmeld

9. april 2011

K.Rehder

Ansemusen skriver:

I kan evt. pakke en lille gave ind til jeres barn, hvorpå der står barnets navn. Og i pakker så gaven ind i mange lag, hvor der på hvert lag står fx. 'Den højeste', 'Den med det længste hår', 'Den ældste', 'Den mest skaldede' osv. osv.

Så skal pakken rundt mellem gæsterne til den som passer på beskrivelsen (man kan evt. lade folk selv melde sig, så ingen føler sig udstillet, hvis ikke de har lyst til at have den titel hængende på sig ). Til sidsty står der jo barnets navn, og så åbner I gaven til jeres barn.

He...He...Skægt Den tar' vi

Anmeld

10. april 2011

lukasmor

Ansemusen skriver:

Kanon sjov ide!

Anmeld

10. april 2011

Anneiris

Fam. Rehder-Klok skriver:

Hej tøser

Har hele dagen siddet og lavet invitationer og bordkort til min datters barnedåb i juni og kom til at tænke på om man ikke kunne lave en elller anden selskabsleg så festen bliver lidt mere spændende

Kom endelig med forslag...er selv total idéforladt

Hejsa,

Nu blev min datter døbt den 6 marts, og jeg havde købt et lærred, og nogle gode tucsher, og så bad jeg alle om at skrive en personlig hilsen hver, med forskellige farver selvfølgelig
- Den har hun så resten af livet

Anmeld

11. april 2011

K.Rehder

Anneiris skriver:

Hejsa,

Nu blev min datter døbt den 6 marts, og jeg havde købt et lærred, og nogle gode tucsher, og så bad jeg alle om at skrive en personlig hilsen hver, med forskellige farver selvfølgelig
- Den har hun så resten af livet

Genialt...Den tar´vi også lige med

Anmeld

11. april 2011

Anneiris

Fam. Rehder-Klok skriver:

Genialt...Den tar´vi også lige med

Anmeld

12. april 2011

Mig med maven

Vi havde en lille fin æske/smykkeskrin, en lille hjertblok, og guldtusser. Så kunne alle gæsterne skrive en hilsen. Lidt ala en gæstebog. Når hun så skal konfirmeres, vil vi lave en rigtig gæstebog, hvor alle beskederne + billeder fra barnedåben er i. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.