fugt i badeværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.765 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

SaNiNa

Vi bor jo til leje i en lejlighede i odense...

vi har et kæmpe problem med fugt i badeværelset som er et gammelt pulterkammer hvor der ingen udluftning er. Vi bruseniscen (staves) i hjørnerne er det helt sort af fugt som ikke kan vaskes væk med klorin. edike, sæbevand... har skruppet så meget på tapet så det smulder nu har, vi har kontaktet vores udlejer op til flere gang vi har så selv betalt for at få sat sådan den blæser op så vi ikke skulle have åbner vinduer i hele lejligheden året rund... men lige lidt hjælper det

man skal i gennem soveværelset for at komme ud på badeværelset og køkknet så alle døre står jo åbne + vinduer...

Nu er problemet bare så stort at vi frygter at blive syge af det...

Nogen som har et godt råd til hvordan vi kan få det væk...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Fam. Madsen

Sanne skriver:

Vi bor jo til leje i en lejlighede i odense...

vi har et kæmpe problem med fugt i badeværelset som er et gammelt pulterkammer hvor der ingen udluftning er. Vi bruseniscen (staves) i hjørnerne er det helt sort af fugt som ikke kan vaskes væk med klorin. edike, sæbevand... har skruppet så meget på tapet så det smulder nu har, vi har kontaktet vores udlejer op til flere gang vi har så selv betalt for at få sat sådan den blæser op så vi ikke skulle have åbner vinduer i hele lejligheden året rund... men lige lidt hjælper det

man skal i gennem soveværelset for at komme ud på badeværelset og køkknet så alle døre står jo åbne + vinduer...

Nu er problemet bare så stort at vi frygter at blive syge af det...

Nogen som har et godt råd til hvordan vi kan få det væk...

Sanne

jeg ved man kan købe sådan noget spærrende mling men om man må bruge det på badeværelset det ved jeg ikke60.png håber i finder en løsning....

Anmeld

23. oktober 2008

Christinahr

Jeg ville flytte

Ej jeg ved ikke hvad man kan, men er i ikke ret træt af at bor der alligevel

Anmeld

23. oktober 2008

SaNiNa

Christinahr skriver:

Jeg ville flytte

Ej jeg ved ikke hvad man kan, men er i ikke ret træt af at bor der alligevel

jo vi er rigitg meget trætte af at bo her og leder osse efter noget nyt, men vi ved jo ikke hvor længe der går endnu ende vi har fundet noget andet...

og vi skulle jo helt ikke blive syge af at bo her...

Anmeld

23. oktober 2008

Christinahr

Sanne skriver:

jo vi er rigitg meget trætte af at bo her og leder osse efter noget nyt, men vi ved jo ikke hvor længe der går endnu ende vi har fundet noget andet...

og vi skulle jo helt ikke blive syge af at bo her...

Herinde ved mig på tolderlundsvej synes jeg af og til der er mange boliger til leje. Vi har kigget via boligsiden.dk og synes det er ligetil at finde noget faktisk

Men i vil gerne finde noget gennem en boligforening eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.