Fødsel i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.214 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Anonym trådstarter

Hvor føder man henne, hvis man bor i en omegns kommune til KBH? Er det kun på riget i dag eller er der også fødeafd. på fx. Glostrup sygehus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Thereseh

Anonym skriver:

Hvor føder man henne, hvis man bor i en omegns kommune til KBH? Er det kun på riget i dag eller er der også fødeafd. på fx. Glostrup sygehus?

Hvis du bor på Vesterbro eller Amager, føder du på Hvidovre. 

Østebro, Kbh. K, Nørrebro og Frb., hører til på Riget. 

Man kan også ønske at føde andre steder 

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Thereseh skriver:

Tak... fandt ud af det... jeg skal føde på Herlev ser det ud til

Anmeld

8. april 2011

Happiness

Thereseh skriver:

Jeg fik nu frit valg mellem Herlev, Hvidovre, Riget og glostrup  Og bor på Amager Så det er nok forskelligt. Jeg skulle bare sige til min læge hvilket sted jeg helst ville, og så fik de sendt mine papirer

Anmeld

8. april 2011

Kamulla

grunden til du er røget til Herlev er de har lukket føde afd. på Glostrup.. rigtigt ærgeligt... jeg fødte på Hvidorve.. det valgte jeg selv.. kunne vælge mellem, Rigshospitalet, frederiksberg hospital, Glostrup eller Hvidorve... klart et sted jeg ville anbefale..  og de har kun ene stuer så man skal ikke sove sammen med 3-4 der også har født

Anmeld

8. april 2011

katja26

Sallisørøver skriver:

grunden til du er røget til Herlev er de har lukket føde afd. på Glostrup.. rigtigt ærgeligt... jeg fødte på Hvidorve.. det valgte jeg selv.. kunne vælge mellem, Rigshospitalet, frederiksberg hospital, Glostrup eller Hvidorve... klart et sted jeg ville anbefale..  og de har kun ene stuer så man skal ikke sove sammen med 3-4 der også har født

vi lå på 2 familiers stue d 30/12-10

Anmeld

8. april 2011

Kamulla

katja26 skriver:

vi lå på 2 familiers stue d 30/12-10

så har de da lavet det om igen... for dem var der ingen af da jeg fødte der.. gik også til fødselsforberedelse hvor vi så alle stuer osv... der var det noget nyt de havde gjort det sådan... tror umuligt der kunne være 2 senge i de værelser ved fødegangen.. så er du nok kommet oven på hvor jeg lå.. jeg lå på et KÆMPE værelse som var et gammelt 4 mands rum, lavet om til enkeltmands

Anmeld

8. april 2011

katja26

Sallisørøver skriver:

så har de da lavet det om igen... for dem var der ingen af da jeg fødte der.. gik også til fødselsforberedelse hvor vi så alle stuer osv... der var det noget nyt de havde gjort det sådan... tror umuligt der kunne være 2 senge i de værelser ved fødegangen.. så er du nok kommet oven på hvor jeg lå.. jeg lå på et KÆMPE værelse som var et gammelt 4 mands rum, lavet om til enkeltmands

He he har de nok... vi var på 2 sal det var store stuer hvor vi var 2 med overnattende partner

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

Tak.. men Herlev ligger klart tættest på og det er dét jeg vil foretrække, da det er første barn og jeg er ny i "staden"

Anmeld

8. april 2011

Kamulla

katja26 skriver:

He he har de nok... vi var på 2 sal det var store stuer hvor vi var 2 med overnattende partner

ja jeg var også på 2. sal.. men det var jo luksus stederne som dem der havde haft en hård og kompliceret fødsel kom op da der var mere overvågning og hjælp end på fødegangens her var der kun én seng og en sovesofa til den overnattende... nøjs jeg savner en sygeplejeske på afdelingen...  hun var den bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.