Min lille flyvemaskine <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

2babygirls

B&J skriver:

Åhh hvor skønt ja katten er så spænde

Hi Hi, MEGET!!!! men han siger jo også nogle mærkelige lyde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

TinaPina

Årh Tina hvor er hun altså en lækker haps!

Glæder mig til at se hende igen

Anmeld

8. april 2011

Josesmor

Tina&Martin skriver:

Hun gjorde det da hun var præcis 19 uger, det tog kun en dag for hende at lære finten, så nu er det det eneste der dur. Ryggen gider vi IKKE ligge på, hvilket gør at hun tit gylper mad op, ihhh...

Hmmm okay.. josephine bliver 6mdr d.22 og hun har endnu ikke fundet ud af det med at trille. jeg prøvede lige øve det med hende igår og det var da skide sjovt, men når hun ligger der selv vil hun kun ligge på ryggen

Anmeld

8. april 2011

B&J

Tina&Martin skriver:

Hi Hi, MEGET!!!! men han siger jo også nogle mærkelige lyde

hvorfor mon

Anmeld

8. april 2011

2babygirls

Josesmor skriver:

Hmmm okay.. josephine bliver 6mdr d.22 og hun har endnu ikke fundet ud af det med at trille. jeg prøvede lige øve det med hende igår og det var da skide sjovt, men når hun ligger der selv vil hun kun ligge på ryggen

Har du prøvet at I begge har hende i et lagn og ruller hende fra side til side.. Det skulle være et hit i følge politikens leg med din baby

Men man behøver jo heller ikke at trille, hvis ryggen er sjovere at ligge på

Anmeld

8. april 2011

2babygirls

TinaPina skriver:

Årh Tina hvor er hun altså en lækker haps!

Glæder mig til at se hende igen

Taaaaak!!!!

Ja og nu er det ikke så længe til... Glæder mig til at se jer snart !!!

Anmeld

8. april 2011

Josesmor

Tina&Martin skriver:

Har du prøvet at I begge har hende i et lagn og ruller hende fra side til side.. Det skulle være et hit i følge politikens leg med din baby

Men man behøver jo heller ikke at trille, hvis ryggen er sjovere at ligge på

DET må vi prøve Næææ men hendes mor synes det kunne være sjovt

Anmeld

8. april 2011

2babygirls

Josesmor skriver:

DET må vi prøve Næææ men hendes mor synes det kunne være sjovt

Hi hi, jeg kender det.. En i mødregruppen's baby er godt igang med at komme op på alle 4, så hepper meget på Madeleine

Anmeld

8. april 2011

Josesmor

Tina&Martin skriver:

Hi hi, jeg kender det.. En i mødregruppen's baby er godt igang med at komme op på alle 4, så hepper meget på Madeleine

Hehe!! Ja Josephine er ældst i min mødregruppe. Det eneste barn fra Oktober. Så der er ikke så meget pres på men har efterhånden hørt om et par stykker på hendes alder der triller rundt, så hun kan da godt se at komme lidt igang

Anmeld

8. april 2011

2babygirls

Josesmor skriver:

Hehe!! Ja Josephine er ældst i min mødregruppe. Det eneste barn fra Oktober. Så der er ikke så meget pres på men har efterhånden hørt om et par stykker på hendes alder der triller rundt, så hun kan da godt se at komme lidt igang

Hihi.... Madeleine er 2. yngst, men heldigvis følges de godt af alle sammen, lige for den lille afstikker som godt vil kravle nu haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.