Zoologisk Have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Sabsy

Hey Laaadies Manden og jeg har planer om en tur i Zoo i påsken, sammen med et vennepar og deres dreng på 2 år..Nu tænker jeg, er det synd at tage Benjamin med?.. Han er næsten 1år, og jeg tænker alle de indtryk der er, og je ved godt at Benjamin ikke vil kunne huske dagen, men vi tænker også bare lidt at det kunne være hyggeligt for ham..Er i tvivl, skal vi vente til evt næste år?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

LinLin

Jeg havde David med i Zoo (aalborg) da han var 8 mdr - han var meget optaget af de dyr han så  (og også gråspurvene, selvfølgelig ). Jeg har da også tænkt vi skal en tur med dem her i foråret/til sommer - så Adam kommer til at være lige så gammel, da de er født i samme måned

Så jeg synes da sagtens I kan tage ham med - han får vel også en lang lur på et tidspunkt....

Anmeld

8. april 2011

DianaMalou

tag ham med .. han vil syntes det er fedt at se dyrene ..

jeg havde min datter med i zoo da hun blot var 4 mdr og vi fik taget en masse fine billeder .. hun kan self ikke huske noget men det kun dejligt for dem at opleve lidt nyt.. så go for it..

Anmeld

8. april 2011

Sabsy

DAs mor skriver:

Jeg havde David med i Zoo (aalborg) da han var 8 mdr - han var meget optaget af de dyr han så  (og også gråspurvene, selvfølgelig ). Jeg har da også tænkt vi skal en tur med dem her i foråret/til sommer - så Adam kommer til at være lige så gammel, da de er født i samme måned

Så jeg synes da sagtens I kan tage ham med - han får vel også en lang lur på et tidspunkt....

Har sagt jeg VIL have barnevognen med, da jeg synes det er synd med lang lur i klapvogn.. Men du har sgu nok ret - vi jumper ud i det

Anmeld

8. april 2011

LinLin

Bubbes skriver:

Har sagt jeg VIL have barnevognen med, da jeg synes det er synd med lang lur i klapvogn.. Men du har sgu nok ret - vi jumper ud i det

Anmeld

8. april 2011

spj

Han skal da helt klart med. Han vil elske det. Vores datter har været med fra hun var et par uger gammel. Vi er der inde et par gange om måneden og hun elsker det. Det er så sjovt at se, at hun lægger mærke til mere og mere fra gang til gang. Vi var der inde i starten af marts hvor hun var 10 1/2 måned og der var der virkelig mange dyr hun synes var sjove. Hun elsker girafferne og kiggede på dem i vildt lang tid. Der var også et akvarium med fisk som hun synes var vildt sjove og prøvede at fange gennem glasset.
Så din søn skal da bare med. De sover også så godt efter alle de oplevelser og indtryk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.