Anbefal legetøj til baby på 6 mdr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.385 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. april 2011

misslea

God eftermiddag i stuerne derude!!!!

Ja... altså - vi har lige holdte barnedåb for Wilma og ønskede os SLET IKKE legetøj, som hun kan bruge nu, fordi vi li'som syntes, at det havde hun da tonsvis af!!!

MEN MEN MEN.... det er da gået op for os, at hun faktisk ikke har særlig meget sjovt legetøj, som er spændende i alderen 6-12 mdr!!

Nåårhh... men nu sidder fru pædagog her, og er fuldstændig blank!!! Jeg mangler lidt inspiration til, hvad der er HERRE FEDT at lege med, når man er ½ år og deropefter!!!?????

Så hvad legede jeres skønne unger med???

Og vedhæft gerne et billede, så jeg kanse, hvad dælen i snakker om!!!

Mange hilsner fra Lea - som til sit forsvar lige vil tilføje, at jeg altså er børnehavepædagog til daglig, og derfor ved ALT om, hvad der er fedt, når man er 3-6 år... hahahah!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

misslea

slet ingen foreslag???

Anmeld

8. april 2011

<3

Lamaze stabelringe ellers alt med lamaze var et hit her. Purebaby har også rigtig mange fede ting. En kålorm, en rangle med sten i, osv... Lego musikdåse et æble med orm der kom op...

Anmeld

8. april 2011

2babygirls

misslea skriver:

God eftermiddag i stuerne derude!!!!

Ja... altså - vi har lige holdte barnedåb for Wilma og ønskede os SLET IKKE legetøj, som hun kan bruge nu, fordi vi li'som syntes, at det havde hun da tonsvis af!!!

MEN MEN MEN.... det er da gået op for os, at hun faktisk ikke har særlig meget sjovt legetøj, som er spændende i alderen 6-12 mdr!!

Nåårhh... men nu sidder fru pædagog her, og er fuldstændig blank!!! Jeg mangler lidt inspiration til, hvad der er HERRE FEDT at lege med, når man er ½ år og deropefter!!!?????

Så hvad legede jeres skønne unger med???

Og vedhæft gerne et billede, så jeg kanse, hvad dælen i snakker om!!!

Mange hilsner fra Lea - som til sit forsvar lige vil tilføje, at jeg altså er børnehavepædagog til daglig, og derfor ved ALT om, hvad der er fedt, når man er 3-6 år... hahahah!!!!

Her er den der "klaver" tingest et hit.. Hvor du skal dreje, trykke og alt muligt for at der hopper dyr op og siger en lyd..

Har ikke lige et billede for den er på hendes værelse, og hun sover  Men ellers har hun også den blomst-sugekop noget som hun sidder og slår meget når hun er i højstolen.

OG... hehe... har sådan en taggies hund, for hun er viiiild med vaskeanvisninger, så tænkte at hun gerne ville pille ved den, hæhæ..

Og (der er vist mange af dem) hun har den lyserøde lamaze elefant som er et stort hit, og hun gramser meeeeget på den..

Anmeld

8. april 2011

miinimeal

her er en gammeldas telefon fra fisher price et hit som an sige en masse lyde osv(; ellers har han en masse her som han elsker bare svært at forklare hihi.,

Anmeld

8. april 2011

LinLin

adams yndlingslegetøj lige nu er:

han bliver 7 mdr i morgen og er begyndt at orme sig efter tingene ´´

Anmeld

8. april 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Her er den der "klaver" tingest et hit.. Hvor du skal dreje, trykke og alt muligt for at der hopper dyr op og siger en lyd..

Har ikke lige et billede for den er på hendes værelse, og hun sover  Men ellers har hun også den blomst-sugekop noget som hun sidder og slår meget når hun er i højstolen.

OG... hehe... har sådan en taggies hund, for hun er viiiild med vaskeanvisninger, så tænkte at hun gerne ville pille ved den, hæhæ..

Og (der er vist mange af dem) hun har den lyserøde lamaze elefant som er et stort hit, og hun gramser meeeeget på den..

tusind tak........

er den der Lamaze elefant sådan en???

http://www.onlinekids.dk/shop/soed-elefant-med-4731p.html

Anmeld

8. april 2011

2babygirls

misslea skriver:

tusind tak........

er den der Lamaze elefant sådan en???

http://www.onlinekids.dk/shop/soed-elefant-med-4731p.html

Lige præcis den der!!!! Hun er stadig lidt ligeglad med at fødderne kan trutte, for ørene larmer og så bider hun i den den skal hænge i

Og så har hun den her hund

http://www.milaemilo.ch/mem/scripts/prodView.asp?idProduct=73

Bare købt i babysam

Anmeld

8. april 2011

Tvillingemor80

ALT der kan sige lyde og lyse når man slår på det Jo mere larm jo bedre (selvom man som forældre godt kan blive lidt træt i hovedet )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.