Milka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Skouboe

Blev lidt doven, så du får den bare her

Silja og jeg vil meget gerne lege i weekenden. Der er en der kommer og henter barnevogn lørdag kl. 13, så enten skal du og bøtterne komme her forbi lørdag, eller også kan Silja og jeg komme ind til jer søndag formiddag.

Hvad vil I helst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

KWL

Skouboe skriver:

Blev lidt doven, så du får den bare her

Silja og jeg vil meget gerne lege i weekenden. Der er en der kommer og henter barnevogn lørdag kl. 13, så enten skal du og bøtterne komme her forbi lørdag, eller også kan Silja og jeg komme ind til jer søndag formiddag.

Hvad vil I helst?

Øv - jeg vil også lege...

Anmeld

8. april 2011

Skouboe

Kristinewl skriver:

Øv - jeg vil også lege...

Vi ville også rigtigtgerne lege med dig, men der er desværre ret meget danmark imellem os, så det er ikke så nemt..

Anmeld

8. april 2011

Milka

hmmm, jeg overvejer om vi ikke skulle tage tur til ølstykke i morgen eftermiddag...

tænker lige mens jeg tager et bad 

Anmeld

8. april 2011

Skouboe

Milka skriver:

hmmm, jeg overvejer om vi ikke skulle tage tur til ølstykke i morgen eftermiddag...

tænker lige mens jeg tager et bad 

I skal være velkomne... og hvis I ikke gider den lange tur, så kommer vi bare til jer

I må også gerne blive og sove, hvis I har lyst.. det er helt op til jer selv

Anmeld

8. april 2011

Milka

Skouboe skriver:

I skal være velkomne... og hvis I ikke gider den lange tur, så kommer vi bare til jer

I må også gerne blive og sove, hvis I har lyst.. det er helt op til jer selv

det tror jeg godt vi gider

tænker lige over det med overnatningen  de er jo blevet bedre til at sove ude, og mon ikke de skal blive endnu bedre? det ville så være noget med at jeg lagde mig sammen med dem. ville det være det samme som sidst i ekstraværelset ovenpå? for så kunne vi alle tre sove i dobbeltsengen jo

Anmeld

8. april 2011

Skouboe

Milka skriver:

det tror jeg godt vi gider

tænker lige over det med overnatningen  de er jo blevet bedre til at sove ude, og mon ikke de skal blive endnu bedre? det ville så være noget med at jeg lagde mig sammen med dem. ville det være det samme som sidst i ekstraværelset ovenpå? for så kunne vi alle tre sove i dobbeltsengen jo

Ja, I ville alle 3 kunne sove i gæstesengen... den er 180x200 så der er rigeligt plads til jer allesammen

Anmeld

9. april 2011

Milka

Skouboe skriver:

Ja, I ville alle 3 kunne sove i gæstesengen... den er 180x200 så der er rigeligt plads til jer allesammen

jeg ved ikke om du fik min sms tidligere?

vi er der nok omkring klokken tre

hvad skal vi tage med?

vi glæder os 

Anmeld

9. april 2011

Skouboe

Milka skriver:

jeg ved ikke om du fik min sms tidligere?

vi er der nok omkring klokken tre

hvad skal vi tage med?

vi glæder os 

Jeg hitter lige min telefon... I skal bare medbringe jer selv og tøj og vi glæder os også rigtigt meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.