Jeg er stikhamrende rasende tosset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Frøken J.

ladydan1 skriver:

det er da vist en brøler der vil noget. Når det så er sagt har jeg nu læst dit første indlæg og som du beskriver det, sådan havde jeg det hver gang (hele tiden) under blærebetændelse under mine graviditeter og især den sidste..så måske du skal tjekkes for det?

:-) Sisse

Tak for svaret! Det vil jeg lige prøve at foreslå, når jeg ringer ind igen på mandag. Jeg synes i hvert fald med gravide, at de heller skal checke en gang for meget end for lidt, det er lidt en træls situation at stå i, hvis der bliver overset noget i hvert fald!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Frøken J.

Mathias Villads skriver:

Slet ikke i orden... men kender desværre det fra min egen læge... ham kan intet bruge til noget..

Synes du skal tage til lægevagten... få en god snak, måske blive undersøgt... jeg kan kun anbefale det.. jeg har født for tidlig og ved hvor vigtig det er man lytter til kroppens signaler... håber du får et svar, som gør dig mere rolig....

Mette

Tusind tak for svaret. Jeg mener nemlig også, at man bedst selv kender sin krop, og selvom man er førstegangsgravid, kan man jo godt mærke, når noget føles forkert. Hvis det bliver værre her i weekenden ringer jeg til vagtlægen, hvis ikke ringer jeg til lægen igen på mandag og kræver en rigtig tid 

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

Frk.S skriver:

Æv, hvor surt. 

Kan godt forstå din harme - det er godt nok for dårligt! 

Det er nemlig mega dårligt!

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Jeg var godt nok også blevet stik hamrende tosset over det  Synes ikke at man kan tillade at behandle sine kunder/patienter på den måde.. Ih, kan simpelthen blive så sur over de læger!

Jamen jeg ved heller ikke, hvad de har gang i nogen gange 

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

Louisiana28 skriver:

Jeg var godt nok også blevet rasende! Det er under al kritik!

Jeg tror jeg ville tage et ur med til ham næste gang jeg skulle derhen, for han har da vist ikke et.

Jamen det er da også lige før man skulle det, for han er jo åbenbart ligeglad med, at folk spilder deres tid pga. ham!

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Trøsteknus herfra...og jeg kan godt forstå at du er vred...det ville jeg også være blevet.

Kærligst
Sussie

Tak for krammeren Sussie 

Anmeld

9. april 2011

Louisiana

Secrets skriver:

Jamen det er da også lige før man skulle det, for han er jo åbenbart ligeglad med, at folk spilder deres tid pga. ham!

Jeg synes du skal tage et med

Og for resten lige et  til dig

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Jeg fatter det heller ikke! Jeg var lige ved at tude, fordi jeg sad der og blev mere og mere nervøs for, at jeg skulle finde ud af der var noget "farligt" galt, og så måtte jeg bare tage hjem igen. Ringer mandag og kræver en tid! Hos en ANDEN læge! 

Det forstår jeg godt! Ud til højre med den anden læge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.