Dåbsgaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2011

IAH

Hej dåbsplanlæggere..

Jeg er ved at lave ønske seddel til barnedåben og er løbet tør for ideer.

Jeg har alle det almindelige gaveønsker med (bestik, tallerkener, Halfdan Rasmussens ABC og højstol).

Er der nogen af jer, der har gaveideer, som ikke er så ..øh ...kedelige?

Knus Iben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Kit

Fjällräven Mini rygsæk

Wheely bug

Bobbles tumledyr

Det var nogen af de ønsker på vores ønskeseddel som Alberte ikke fik og som måske er lidt anderledes en klassikerne. De bliver stående indtil næste gave-begivenhed - Jul!

Den bedste gave (ifølge mit hovede) var vores gave til Alberte; "Mine første år - minder og gemmer" graveret med navn og fødselsdato fra www.buyathome.dk. Jeg er så glad for den og udfylder flittigt

Hvornår skal I holde dåb?

Kit, der burde lave takkekort

Anmeld

8. april 2011

CA

Vi fik også:

Piet hein fødselsdag flag med indgravering. 

Løbecykel(til når han blir lidt ældre)

Masser af bøger med eventyr og rim og remser.

Musik

Barnets bog

Babykalenderen (super god!)

Babyalarmer

...det var vist det ud over en masse legetøj og tøj 

Anmeld

8. april 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Men virkelig svær at udfylde med et spædbarn... Tror på det er lidt nemmere når de er lidt ældre og har en smule mere rytme?!

Er dog kæmpefan af uge-for-uge faktasiderne; de er intet mindre end fantastiske, for man kan lige nå at skimme en ny uge mens man ammer fx... 

Ellers ønsker vi os

Juniordyne + sengetøj
Penge til børneopsparing (+ hjælp til fx klapvogn)
Duplo
Gavekort til fotografering i Kolding
Stoleforhøjer (fx handyseat)

Anmeld

9. april 2011

CA

AnneBJ skriver:

Men virkelig svær at udfylde med et spædbarn... Tror på det er lidt nemmere når de er lidt ældre og har en smule mere rytme?!

Er dog kæmpefan af uge-for-uge faktasiderne; de er intet mindre end fantastiske, for man kan lige nå at skimme en ny uge mens man ammer fx... 

Ellers ønsker vi os

Juniordyne + sengetøj
Penge til børneopsparing (+ hjælp til fx klapvogn)
Duplo
Gavekort til fotografering i Kolding
Stoleforhøjer (fx handyseat)

et har du nok ret i, men her synes jeg virkelig den er god

Anmeld

9. april 2011

IAH

Carina87 skriver:

Vi fik også:

Piet hein fødselsdag flag med indgravering. 

Løbecykel(til når han blir lidt ældre)

Masser af bøger med eventyr og rim og remser.

Musik

Barnets bog

Babyalarmer

...det var vist det ud over en masse legetøj og tøj 

Det med fødselsdagsflaget! Selvfølgelig skal den på..

Er babykalenderen den med Ib Spang Olsen tegninger?

Knus 

Anmeld

9. april 2011

CA

Nej det er det ikke. Det er en kalender skrevet af en sp og en far. Hver uge er der en kalender, hvor man kan skrive søvn, mad osv på (eller hvad man nu vil bruge den til) og på den anden side er der korte facts Som f.eks. at nu kan han godt spise mere fordi han tar et ordentlig ryk, eller husk at ligge på maven, eller ideer til leg, viden om sygdom osv. Er virkelig god synes jeg! kort og godt! 

Anmeld

9. april 2011

IAH

Carina87 skriver:

Nej det er det ikke. Det er en kalender skrevet af en sp og en far. Hver uge er der en kalender, hvor man kan skrive søvn, mad osv på (eller hvad man nu vil bruge den til) og på den anden side er der korte facts Som f.eks. at nu kan han godt spise mere fordi han tar et ordentlig ryk, eller husk at ligge på maven, eller ideer til leg, viden om sygdom osv. Er virkelig god synes jeg! kort og godt! 

Jeps, så kommer den med på listen. Jeg sender invitationerner lige om lidt, så det er lige på vippen at kalenderen og flaget når med 

Knus

Anmeld

9. april 2011

CA

Gode ønsker at få med Dejligt at indbydelserne er ved at være klar! 

Anmeld

11. april 2011

DK

Lamaze aktivitetstæppe (det med rummet og ufoerne har vi og er sååå sejt!)

Hamleys klodser og vogn (kan købes i bl.a. magasin og er SÅ lækre træklodser malet i smukke farver med bl.a. stjerner osv på!)

Rytmik-legesager (tromme, rigtige rangler osv. Godt for barnets matematiske sans senere i livet!)

Sansegynge eller alm. baby gynge (kan også hænge indenfor hvis man ingen have har)

Hvis man har have: Sandkasse med sand

Badelegesager til badekarret

Den klassiske trehjulede cykel med lad

Mussel Mega børnesæt (kop med to hanke og en dyb tallerken. Der er pt brudgaranti fra Royal Copenhagen, så hvis lille fisen smadrer det, så tager du bare skårene med ned hvor det er købt og får en ny! Gælder i to år fra købsdatoen!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.