Som mange nok ved venter vi en pige til September...
Nøøj jeg glæder mig enormt meget...
Hver dag døjer jeg med døgnkvalme og opkast fra om morgen til først hen på eftermiddagen-sidst på eftermiddagen-først på aften... Det svinger meget hver dag hvornår jeg er freesh...
(Det startede i ca. uge 5) 
Jeg ligger for det meste i sengen eller på sofaen, mens Julie er i dagpleje og farmand på arbejde, så kan jeg få hvilet, arbejde sammen med kroppen i ro og mag, og selvfølgelig være her, hvis jeg har det sådan okey - men stadig skidt tilpas...
Nu kan jeg være med i det meste om aften... Lave mad sammen med Julie og farmand, vasketøj, hygge med dem, selvom jeg har en træls døgnkvalme... Men alligevel er jeg på 100% om aften for min lille familie... 
Synes pludselig det vælter ud med energi af mig om aften, så tager jeg tørn i køkkenet, hvor der ellers lige er brug for det... Selvfølgelig i mit tempo - Jeg er sygemeldt på fuldtid pga. døgnkvalme, opkast og de helveds blødninger der bare fortsætter.. Så har fået ordre at ligge i sengen frem til fødslen, eller til når blødninger stopper - Som jeg håber så inderligt på, at de snart gør...
At jeg skal ligge i sengen dagen lang aften med - Er svært... Så det er faktisk kun om aften jeg er oppe, hvor jeg gør de forskellige ting i mit tempo - og det har lægen endda sagt god for, bare jeg ligger og slapper af og hviler det meste af dagen... Så er det andet ok... 
Graviditeten med Julie var på nøjagtig samme måde helt frem til fødslen, blev også fuldtids sygemeldt der, under den graviditet havde jeg kun 1 styrtblødning imellem uge 7 - 8....
Lægen sagde at der er altså en risiko for at opkasten og kvalmen fortsætter frem til fødslen....
Håber det stopper snart...
Jeg spiser også kun om aften, der kommer det i det mindste ikke op igen... Når jeg prøver i løbet af dagen op til flere gange, ryger det op igen med det samme... Slet ikke sjovt, og helt øm/opløst i halsen af alt det opkast....
Jeg har prøvet piller, stikpiller, seaband og akupunktur - ingen effekt endnu... Og kæmper videre med akupunkturen, giver det hvert fald et par gange mere...
Hver gang vi skal til scanning eller læge, er det dét rene helvede, jeg kan bare ikke tåle og køre i bil... Jeg kaster op hele tiden under kørslen..
Puh hvor jeg ønsker det stopper NU....
Udover alt det kvalme, opkast og blødninger - Så synes jeg virkelig at energien kommet til mig om aften... Det synes jeg er skønt...