Jeg har valgt at skrive som anonym da der er nogle mennesker her inde som kender mig, denne debat er ikke oprettet for at der skal diskuteres eller noget den er oprettet for at jeg lige kan få lettet mit hjerte så jeg ikke bliver ved med at være forvirret, fortvivlet og ked af det.
Her kommer det så:
Jeg bor sammen med min forlovede vores vidunderlige søn (fælles barn) og vores kat & hund. Min forlovede og jeg har været sammen i 2 år og nogle måneder nu, lige fra starten har der bare været ting at se til da han også har en datter fra et tidligere forhold, hun er ikke en helt almindelig teenager da hun også har en sygdom borderline (staves) hun bor ikke hjemme hos os da hun bor på et opholdssted for at få behandling, lige fra starten har jeg gjort alt for at vi skulle ha et godt forhold og hun har fra starten altid været glad for mig, jeg har været som jeg er over for andre da jeg ikke ville lave mig om. Vi har haft pige hygge tur og min forlovede og hans datter har fra starten også snakket sammen om hvad hun syntes og om hun nu også var sikker på hun kunne li mig osv. osv.
De 2 har et meget specielt forhold da han i rigtig mange år har været alene med hende, han har ikke været så heldig med at finde kvinder og dem han så har haft har taget røven på ham.
Hun har mange gange trodset sin fars regler og bare været ligeglad med hvad han siger, så er hun bare taget ind til hendes mor som heller ikke er rask. Moren syntes det er sjovt når far og datter ikke snakker sammen så er hun jo in og far er ude.
Min forlovede har ikke så mange regler hun skal følge og har endelig aldrig haft det, vi er ikke helt enige men i lang tid har jeg ikke orket at ta diskutionen med ham, for hver gang jeg sagde noget blev han sur og så blev vi uvenner, men de få regler han har var:
- Hun måtte først få pircing når hun blev 18.
- Ingen tusser før hun blev 18.¨
Og det har hun vidst hele livet, men fordi hun lige satte sig i hovedet at nu ville hun ha en ringede hun en dag og sagde det til ham, mens mig og ham var i Ikea, under hele turen der inde gik han og snakkede/diskuterede med hende i tlf (nej en hyggelig tur)
det endte så med at hun lavede en på sig selv, det blev han så sur over men hun fik alligevel lov til at komme i klub og alt det andet hun havde lyst til, jeg stillede så spørgsmål ved det og så blev han sur og det jeg fik som svar var bare -JEG GIDER IKKE SNAKKE MERE OM DET! hmm...
Nu er vi så ude i at hun nu har 3 pircinger (2 i ansigtet) (1 i navlen) hun ringede til min forlovede i december (var meningen hun skulle holde jul med os) og sagde hun nu havde fået lavet pircing og hun ikke gad at holde jul med os, så vi har ikke set hende i 2 måneder eller hørt fra hende, så ringer opholdsstedet og siger at det ville være en god ide at få en snak og få alt det her ud, i mellem tiden vi ikke har snakket med hende har hun ikke været med til
- Hendes brors dåb.
- Oldemors begravelse.
- Fars fødselsdag.
- Jul hos os.
Hun har svinet min familie til inde på nettet samt hendes egen fætter (fra fars side)
Vi siger så at selvfølgelig vil vi snakke med hende og hun kommer her hjem (lillebror sov mens vi snakkede) vi sad så og snakkede og jeg var rimelig sur over at min familie (som der altid har været der for hende) var blevet svinet noget så groft på nettet, så alle kunne læse det. Og jeg sagde til hende at det ville jeg simpelthen ikke acceptere og hun havde bare at sige undskyld til alle ikke kun til min familie men også hendes fætter og så snakkede vi også om alle de andre ting som var sket. Vi har så ikke hørt fra hende siden og nu siger sagsbehandleren at vi skal tænke over hvad vi bliver uvenner med hende over og at man bare skal sige til hende at det ikke er i orden det hun gør og så ellers bare lade som ingen ting
hmm det får mig bare til at tænke sådan kan man da ikke bare gøre?? eller er det mig der er helt forkert på den...
Hun har siddet og fortalt en masse til sagsbehandleren om at hun bare ville have sin far for sig selv, at hun ikke ville hjem og bo hos ham men ville ind til hendes mor og så ellers bare været rigtig grov i sin mund overfor hendes far, sagsbehandler og opholdsstedet..
Undskyld det er lidt rodet men jeg trængte bare til at få det ud. Tak til jer der læser det
og tak for jeg lige måtte tømme mit hovedet bare en lille bitte smule