Busted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Dictes mor

Ja det er det jeg er blevet... Jeg snakkede med Per om, at jeg ville stoppe med at være herinde, og han synes, det var det mest åndsvage jeg havde lavet længe, og det samme synes min mor. Og de har jo nok ret. Så jeg bliver, men er her minimalt...

Og så er jeg forresten blevet afsløret som forfatter til den anonyme tråd om at være klar til næste baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Rosa

Var det dig???  Jamen så får du nok også brug for os lidt endnu, hvis der snart er en lille ny på vej  Du har en klog mand og mor! 

Kh

Rosa

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

Dictes mor skriver:

Ja det er det jeg er blevet... Jeg snakkede med Per om, at jeg ville stoppe med at være herinde, og han synes, det var det mest åndsvage jeg havde lavet længe, og det samme synes min mor. Og de har jo nok ret. Så jeg bliver, men er her minimalt...

Og så er jeg forresten blevet afsløret som forfatter til den anonyme tråd om at være klar til næste baby...

Dejligt du bliver!!!

Anmeld

8. april 2011

TbCp

FEDT! Godt du ikke kan undvære os

Og jeg havde slet slet ikke gættet at det var dig i den tråd!

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

Skøøønt.... 

Held og lykke med babyprojektet... 

Anmeld

8. april 2011

Klumpe-dumpe

Hehe, ej jeg kom lige til at grine over at Per og din mor synes det var total ånssvagt at holde pause fra os. Men det glæder mig, meget at du bliver her "minimalt"

Og dååårh, jeg burde da vide, det var dig bag den ano tråd, det fortalte du jo (næsten) den dag du var her.

Jeg vil ønsker jeg vil i hvert fald ønske jer rigtig god vind, med det projekt!

Anmeld

8. april 2011

KWL

Havde jeg slet ikke gættet på.

Synes du har en meget klog mor og mand

Anmeld

8. april 2011

mama09

Dictes mor skriver:

kloge familie medlemmer du har

Og Tillykke

Anmeld

8. april 2011

<3

8. april 2011

JustAnotherName

Dictes mor skriver:

Hihii, tænk at MAND OG MOR fik dig på bedre tanker  Herligt.
Og skøøøønt med planer om barn nr. 2 ....Jeg vil glæde mig til at følge Jer  Dejligt du bliver i øvrigt ....lidt eller meget, bare dét at man er med, når man orker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.