øv at gå hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. april 2011

ønskeprinsesse2011

jeg syntes efterhånden det ved at være øv at gå hjemme. jeg har ondt i bækkenet (begyndende bækkenløsning) blødning af og til.

og lysten til at komme til md scanning bliver større og større. samt lysten til at købe ind til bebs. men venter stadig på md så jeg kan få et køn.

hvad laver jer der går sygemeldt.... hvad får i dagen til at gå med når man ik rigtig må noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

akskovmose

Hejsa.. 

Jeg er også sygemeldt med bækkenløsning.. hmm ikke ønsketænkning, men på den anden side er det også rart at slippe for den evige dårlige samvittighed overfor kollegaer, at man ikke kunne "yde" det man gerne skulle.. 

Jeg er i forvejen mor til 3 på henholdsvis 4, 6 og 8 år, så der er rigeligt husarbejde at tage sig til (skal tages i etaper og lidt hver dag) må dog "overlade" støvsugning og gulvvask til min mand, hvilket jeg i grunden er ret ked af, da han arbejder ca 70 timer i ugen, han er heldigvis forstående.. 

Ellers kommer børnene tidlig hjem fra skole og børnehave, og jeg er sammen med dem.. 

Der skal også gerne være tid til et hvil et par gange i løbet af dagen, udover en efterhånden træls bækkenløsning er jeg ufattelig træt hele tiden.. 

Her fra sidst i april (tror jeg) skal jeg "aktiveres" vores kommune har det de kalder aktiv sygefravær, hvor der er flere valgmuligheder, jeg skal til nabobyen i sundhedscenteret 3 x 2 timer pr uge, og have fysioterapi, træning i vand og træning i let grad rettet mod mit bækken.. 

Hvis du er meget begrænset, tag på biblioteket og lån nogle bøger, det er hvertfald tidsfordriv, så går hjernen heller ikke helt i "amme-mode" 

Annette

Anmeld

12. april 2011

quindelist

pjuskemor84 skriver:

jeg syntes efterhånden det ved at være øv at gå hjemme. jeg har ondt i bækkenet (begyndende bækkenløsning) blødning af og til.

og lysten til at komme til md scanning bliver større og større. samt lysten til at købe ind til bebs. men venter stadig på md så jeg kan få et køn.

hvad laver jer der går sygemeldt.... hvad får i dagen til at gå med når man ik rigtig må noget..

Jeg har gået hjemme nærmest fra starten af, -må egentlig bevæge mig alt det omkring jeg orker.... -men har det de kalder en early onset svær bækkenløsning, -hvor det er et spørgsmål om tid inden jeg havner i en kørestol.

Så jeg forsøger at skåne mig selv ved ikke at løbe for meget omkring.

Tiden får jeg til at gå med HMM -indrømmet jeg keder mig, men ellers forsøger jeg at læse op til en af de eksamener jeg har til sommer i håb om at jeg kan klare den uden at gå til undervinsing. -den anden er jeg nødt til at opgive fordi jeg ikke kan komme til de praktiske øvelser.

Derudover så prøver jeg at få ordnet en masse småting i huset, -fx sortere ud i klædeskabet, rydde op i kontordimser og lignende. Alt sammen noget jeg kan gøre siddende på en stol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.