*snob* kjole til salg. aldrig brugt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
853 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Isabeau

Hej! Jeg købte denne kjole 3 mdr. inde i min første graviditet - mente det var en str. M., jeg havde købt, men da jeg fik den med posten og åbnede den, var det en XS.  Snakkede med firmaet, men de havde desværre ikke havde andre størrelser tilbage. De beklagede at de havde sendt en forkert størrelse og gav mig rabat på 200 kr.

Nå, jeg prøvede den, gik lidt rundt i den. Nøjjj, hvor var den flot! Men jeg fik ikke brugt den yderligere Nu har den været i mit skab lidt siden (skal lige sige, at min datter nu er 1½!)

Må nok indse at jeg aldrig får den brugt, så måske der er nogle petit kvinder herinde, som kunne blive lidt så forelsket i den, som jeg blev?

Jeg gav 899 kr. for, men fik så 200 kr. i rabat - sælger den for

500 kr.

Som sagt; aldrig brugt, en str. XS og af mærket *SNOB*

Evt. byt med en fin barnevogn, eller juniorseng?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

lounika

ejjj en zebra kjole    hvor er den fiiiin elsker zebra...   men esvære er den allle for lille til mioo ..

bruger m-l .. vel og mærket når jeg ikke er gravid .. hymmm nu  ja så .... øv bøv men super fed fin kjole..

Anmeld

8. april 2011

Isabeau

lounika skriver:

ejjj en zebra kjole   hvor er den fiiiin elsker zebra...   men esvære er den allle for lille til mioo ..

bruger m-l .. vel og mærket når jeg ikke er gravid .. hymmm nu  ja så .... øv bøv men super fed fin kjole..

Ærger mig også selv over, jeg ikke kan passe den

Anmeld

12. april 2011

Isabeau

NY pris: 450 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.