hvor meget sover deres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2011

karina pigen

hej alle..

jaa nu bliver felix snart 3 mdr.. hold da op det går hurtigt..

vi er så småt begydt at lave en lille rytme..

men hold da ferie han sover meget..

vi tager den lidt bagfra.

han falder i søvn mellem omkring kl 20.00 plus minus lidt

sover til ca kl 4.30-5

falder i søvn kort efter han har fået mad

sover til ca. kl 8.

falder tit i søvn efter maden igen

sover til kl 10-11

og så er han på indtil kl 2 hvor han lige tager sig en ½ times tur

måske igen ved en 5 tiden. så spiser han ved en 7 tiden kommer i bad og så ja nat nat

maden er der ik rigtig nogen faste tider på. menhan spiser ca 1000ml pr døgn. hvilket passer til hans madbehov i følge hans vægt og højre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

IAH

Jeg synes det svarer nogenlunde til hvordan det er her. Han har nogle lange stræk, hvor han er mega-hyper-vågen og pludrende, og så tager han nogle gode lure tre-fire gange i dagtimerne. Han er vågen en eller to gange i tidsrummet mellem 22 og 8 a' en halv time.

Så alt i alt tror jeg han sover mellem 14 og 16 timer, men har ikke regnet præcis på det.

God weekend!

Iben

Anmeld

8. april 2011

AA10

synes min lille prinsesse har meget faste rytme mellem 21-22 sover hun til kl 6 så er hun vågen til ni og sover til 12-13 og så sover hun igen til 17-18 og er så vågen til om aften men det kan da svinge

Anmeld

9. april 2011

CA

Ved 4-7 tiden(svinger meget derimellem) skal han ammes og skiftes og blir derefter i vores seng.

Ved 8-9 tiden ammes der igen og vi står op.

Ved 9-10 tiden er han klar til barnevognen.

Ved 13 tiden ammes der igen og skiftes ble og der leges og snakkes.

I løbet af eftermiddagen tar han enten en lang eller kort lur - MEGET forskelligt! Og det samme gælder om aftenen! Dvs. at fra ca. kl. 15 er der ikke rigtig rytme på endnu - desværre, for det er lidt svært at vide, hvornår han har behov for hvad. Jeg ammer ca. hver 3. time, men jeg tænker på stimulering og søvn. Har lige fået "babykalenderen" hvor vi skriver ned og jeg håber det på sigt kan give mig et overblik over, hvordan det fungerer bedst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.