Converse sko...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Isabeau

Hej! Overvejer og købe et par Converse til min datter på 1½ år, men er de mon for "flade" og gå i?

Nogle erfaringer? Eller kan du anbefale en anden sko?

Diana & Stella & den nye julefis

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

<3

Personligt synes jeg de er for tunge i forhold til så mange andre sko der er på markedet. Du risikerer bare hun bliver hurtigt træt

Anmeld

8. april 2011

tinasmor

Personligt ville jeg hellere vælge et par "rigtige" børnesko. Ville gå ned i en skobutik og få dem til at rådgive. Det kommer nemlig også an på hvilke slags fod hun har (nogle har en bred fod, eller høj vrist osv osv)

Her  har jeg altid brugt enten Ecco eller Goritex (Goritex om sommeren da de er åndbare) og Ecco til vinter og forårs-efterårssko.

Anmeld

8. april 2011

Sitrani

Åh, små All-Stars sko.... Det er det sødeste! Men sikkert ikke det bedste at gå i.... Jeg kunne godt selv finde på at købe et par til mit barn (Når altså baby lige kommer ud!) Men ud fra egen erfaring med converse, så er de ikke gode at gå i - har selv et par, og man får ret ondt i fødderne, hvis man går lidt langt, men det gør et barn jo ikke på samme måde.... Sådan rent mode-agtigt, ville jeg nok købe dem, fordi de er så nuttede.... men hvis jeg skulle være lidt fornuftig, ville det nok være bedre for din datter med et par gode børnesko at rende rundt i... hehe.... nu har jeg så ingen erfaring med det, da mit barn stadig putter ind i maven, men ville nu svare alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.