Snydeveer hvor er det tarveligt......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2011

deline

Øv øv min lille prinsesse laver snydeveer er der nogen der har prøvet det???

Onsdag aften fik jeg rigtig ondt og tænke jubii så er vi ved at være der og ved 23.00 begyndte veerne langsomt at melde sig. De blev faktisk ret hurtigt regelmæssige og jeg blev bare så glad. kl 01.40 var der 4 minutter imellem og vi ringede til fødegangen, vi blev dog enige om at vi skulle blive hjemme til smerterne var blevet stærkere eller at der var lidt kortere imellem selvom jeg er andengangsfødende. Problemet var bare at der ligesom ikke kom mere gang i hverken tiden eller smerterne så nu går jeg her på anden dagen og har stadig småveer og mudren i underlivet men der sker ikke rigtig noget øv øv øv. 

Knus Line  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

HeidiGade

Jep, dem har jeg også.. Men det bliver ved med at gå i sig selv.

- Så vi må vare være tålmodige og vente spændt 

Anmeld

8. april 2011

Stine Raaholt

Hej

Det havde jeg rigtig sidste gang, hvor jeg ventede mit 2. barn. første gang fødte jeg for tidligt og fødslen gik super stærkt, så jeg fik at vide at jeg IKKE måtte spille helt og blive hjemme for længe...

vi endte med at køre forgæves til fødegangen 3 gange den sidste uge, fordi vi troede at nu var det nu... syntes det var så piiinligt...

endte med at gå 14 dage over og blive sat i gang...

Men det er nu ikke for at sige at du nødvendigvis går så længe... de sagde også derude at jeg bestemt ikke skulle have det dårligt med at jeg kom ind...

da jeg endelig blev sat i gang, virkede stikpillen også på 3 timer og efter en times sindssyg ve-storm var hun ude.. -så det gik jo stærkt, da hun først kom

jeg troede bare jeg havde SÅ meget tjek på mig selv og min krop fordi det var anden gang... men nej - man må blot lade naturen råde Jeg forventer i hvert fald ikke at kunne forudsige noget her trejde gang...

pøj-pøj og ve støv af den ægte slags

kram Stine

Anmeld

10. april 2011

kaka4

Kære Deline,

Øv med snydeveer det er ikke fair. håber de snart kommer i gang igen, så du kan få din bebs i armene. jeg tror ikke der går ret længe.

kram kaka4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.