Et døgn med veer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2011

StineW

Hej piger.

Lige en lille up-date på min kommende fødsel. Jeg er i dag 40+5 og jeg har haft veer i over et døgn... men nøj baby er enten stædig eller et værre smølehovede.

Slimproppen røg for over en uge siden. Natten til i går vågnede jeg kl 4 pga smerter i lænd og murren i maven. Kl 7.30 kom den første rigtige ve så. Det er jo så næsten 26 timer siden og indtil videre veksler jeg mellem små korte veer med 3 min mellemrum og de lidt mere seriøse veer med 10 min mellemrum. Men stadig ingen sved på panden, så det kan jo hurtigt tage noget tid endnu. Jeg fik også egnblødning i går morges og det har fortsat lige siden.

Jeg vågnede igen kl 4 i morges pga veer, gik i bad kl 5 og fik lidt spise, har så hvilet lidt siden. Vi prøver at gå en tur om lidt.

KOM NU BABY!!!!

Bare lige lidt utålmodigt pylder fra mig.

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Heidimed lea

sender dig lige masser af vestøv og et kram   håber det kommer til at gå stærkt nu

knus Heidi

Anmeld

8. april 2011

Tystys14

alt for det er lige om, i dag  hi hi jeg kender godt det med at være sååå utålmodig, fødte selv for en måned siden, jeg gik med den slags veer du har nu, i 5 HELE dage...  nøj hver dag var en skuffelse, lige til det skete hi hi  TILLYKKE og held og lykke

Anmeld

8. april 2011

Tanja84

Åååhhh søde, håber da virkelig snart at baby vil melde sin ankomst.

Hvis baby minder bare lidt om sine forældre, så er jeg næsten sikker på det er stædigheden, der spilder ind

Håber virkelig at en god gåtur kan få sat gang i tingene, og det hele kommer til at gå lidt hurtigere, når først fødslen for alvor går igang.

Sender en masse varme tanker til jer alle fire, og glæder mig MEGET til at hører fra jer, når baby er kommet til verden.

Bliver sååååå spændene at se, hvad der gemmer sig derinde.

Kæmpe  og møzz herfra

Anmeld

8. april 2011

Mor1012

StineW skriver:

Hej piger.

Lige en lille up-date på min kommende fødsel. Jeg er i dag 40+5 og jeg har haft veer i over et døgn... men nøj baby er enten stædig eller et værre smølehovede.

Slimproppen røg for over en uge siden. Natten til i går vågnede jeg kl 4 pga smerter i lænd og murren i maven. Kl 7.30 kom den første rigtige ve så. Det er jo så næsten 26 timer siden og indtil videre veksler jeg mellem små korte veer med 3 min mellemrum og de lidt mere seriøse veer med 10 min mellemrum. Men stadig ingen sved på panden, så det kan jo hurtigt tage noget tid endnu. Jeg fik også egnblødning i går morges og det har fortsat lige siden.

Jeg vågnede igen kl 4 i morges pga veer, gik i bad kl 5 og fik lidt spise, har så hvilet lidt siden. Vi prøver at gå en tur om lidt.

KOM NU BABY!!!!

Knus Stine

Ihhh det spænnende meeen puuh ha mange timer :/ men du klarer dne flot, læser jeg

drik IS koldt vand, 2 glas hurtigt efter hinanden, det Hjaaalp mig

Anmeld

8. april 2011

Topp

StineW skriver:

Hej piger.

KOM NU BABY!!!!

Knus Stine

jeg gik ligeledes med "useriøse" veer - som så forsvandt HELT

MEEEN pludselig gik det STÆRKT og starede op igen med kun 2 min. imellem - 3 timer senere havde jeg min prinsesse i armene

Anmeld

8. april 2011

MIWULA

StineW skriver:

Hej piger.

KOM NU BABY!!!!

Knus Stine

Uhh held og lykke også  jeg alt for det sker snart

sender lige en masse ve støv til dig.

Anmeld

8. april 2011

Liljesilas

Kender godt til utålmodigheden, men hvor går du bare så meget godt i møde snart Glæd dig..

Anmeld

8. april 2011

StineW

Hvor er I søde alle sammen.

Jeg ved jeg skal væbne mig med tålmodighed, men jeg havde nu håbet at det ville gå en smule hurtigere denne gang, end da jeg fødte Emma ( 24 timer ). Hmm den tidsgrænse er jo så overskredet for flere timer siden.

I får lige en up-date når der sker mere.

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.