frække smser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er stille og roligt gået igang med at date igen efter jeg er blevet alene.

Har meldt mig til en datingside = guds gave til den enlige mor hehe.

Og nu skriver jeg så sammen med et par stykker... rigtig hggeligt.

Den ene tænder mig helt vildt! Og vi sender mange frække beskeder til hinanden. Totalt grænseoverskridende og spændende på samme tid. Er super spændt på om vi også har kemi irl og ikke kun på skrift. I nat gik det nærmest hele vejen

Nogle der har gode historier indenfor dette? Altså hvor det er endt godt?

Ano - ikke på grund af pinlighed, men på grund af lurere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Jeg er stille og roligt gået igang med at date igen efter jeg er blevet alene.

Har meldt mig til en datingside = guds gave til den enlige mor hehe.

Og nu skriver jeg så sammen med et par stykker... rigtig hggeligt.

Den ene tænder mig helt vildt! Og vi sender mange frække beskeder til hinanden. Totalt grænseoverskridende og spændende på samme tid. Er super spændt på om vi også har kemi irl og ikke kun på skrift. I nat gik det nærmest hele vejen

Nogle der har gode historier indenfor dette? Altså hvor det er endt godt?

Ano - ikke på grund af pinlighed, men på grund af lurere.

Ja jeg har En lille solstråle historie om hvordan min kæreste Jacob og jeg mødte hinanden Vi har til 11. maj 2011 kommet sammen i 4 år og vi venter sammen fvores første barn, og jeg kan godt sige dig! At give Jacob som den gang var total fremmed( havde aldrig mødtes IRL) mit nummer er det bedste valg jeg har taget i mit liv

Jeg mødte min kæreste igennem chat siden Arto.dk, jeg ansøgte hans fætters daværende kæreste, og i gennem hende fandt Jacob mig og ansøgte om venskab.

Jeg accepterede og gav ham efter 2 dage mit nummer, og vi skrev sammen intimt samme dag han skrev til mig, 5 dage efter blev vi kærester, og det er det bedste der er sket for mig.

Men selvfølgelig kan sådan noget også føre til noget dårligt, men man skal da helt klart sige ja til alle livets oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.