Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
awww cute..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sallisørøver skriver: ja skal vi ikke have sådan en tråd??? her er nogle af Noah fra idag... håber i alle har lyst til at vise jeres guld...
ja skal vi ikke have sådan en tråd???
her er nogle af Noah fra idag... håber i alle har lyst til at vise jeres guld...
UIII fantastisk smuk ung fyr.. med en dreng med de helt fantastiske øjne skal mor og far da hvis passe godt på ham når han begynder at se efter pigerne...
Her er mine to guldklumper.....
ejjjj en masse fanstatiske unger .. alle sammen .. glæder mig sådan til at jeg skal være med til det her... om 12 uger kommer min lille prins til verden...
Skøn dreng du har
Her er min datter (som bliver ½ år på søndag *suk*)
lounika skriver: UIII fantastisk smuk ung fyr.. med en dreng med de helt fantastiske øjne skal mor og far da hvis passe godt på ham når han begynder at se efter pigerne...
haha... han må gerne score damer og de må gerne falde i svimer over ham.. men han skal være en god fyr og ikke playe de søde pigers hjerte...
Sallisørøver skriver: haha... han må gerne score damer og de må gerne falde i svimer over ham.. men han skal være en god fyr og ikke playe de søde pigers hjerte...
heheh jamen det kommer han helt klar da også til... med de øjne der.. alså... det er der da ingen der kan stå for...
Her er mine overskønne drenge, Lauge er 14 mdr. og Hjalte 3,5 mdr....
------------------
Being a mom rocks!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128