jeg har ammet min søn i 3 mdr ca... og nu er han på flaske.. han får øko mme. og endda i en øko flaske..
mht når han skal have grød og mod har jeg en meget stor iver efter at skulle lave det hele selv.. jeg vil ikke proppe min dreng med pulvermad og konserveringsmidler og alt mulig gejl.. dåse og glas mad osv..
men nu kommer der en ny form for babymad... det hedder LOVEMADE. og det kommer fra urtekram som er lavet af en kvinde der også er mor og som fandt på idéen pga manglende kvalitetsmad til baby når tiden var knap... (artikkel i VI FORÆLDRE nr 4 APRIL udgaven) det er lavet i samarbejde med Nickolaj Kirk og Mikkel Maabjerg.. der begge går meget op i gode råvarer og økologi.
og måden det bliver fremstillet er ligesom man selv ville lave det hjemme i køkkenet.. og det bliver så frosset ned i små portionsbøtter...
og det bedste af det hele er at det er økologisk.. og uden konserveringsmidler og Enumre...
det har jeg i tankerne at jeg skal have lidt af i fryseren hvis jeg får en presset periode eller sådan noget... (nødstilfælde) for det kan næppe være billigere end det man kan lave selv...
men det er et godt alternativ... (det kommer snart i butikkerne, der er ikke rigtig noget om det på nettet endnu, men det kommer nok på urtekrams hjemmeside. forhåbentlig inden ikke så længe)
Anmeld