Koala - gør jeg det rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2011

AnneBJ

Så har jeg prøvet at binde koalen og proppe babyen i. Første i-lægning af baby gik ikke optimalt, 2. gang gik bedre. Det trak over min lænd mens jeg havde den på (max 5 min.) men jeg har svært ved at vurdere om det var viklens skyld..

Så - gode fifs, rettelser og tips modtages med kyshånd! Der er 2 billeder fra første forsøg, hvor Felix' hoved slet ikke er nok nede i slyngen, og så 3 der viser lidt bedre hvordan jeg har bundet den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Angel

Åh hvor jeg dog glæder mig til at få min koala i brug igen

Som du selv skriver, ligger han ikke nok ned i viklen på de 2 øverste billeder.. Men du behøver ikke tage han ud for at rette det, du kan stikke din arm/hånd ind under ham (indvendigt i viklen) og forsigtigt flytte ham længere ned at ligge, ved at lade han mås glide længere mod den side hvor han ben er (gir det mening?)
Ellers ser det ud som om han ligger fint på de næste billeder

Du har lavet et dobbelt kryds på ryggen, jeg laver kan et enkelt kryds af stropperne, for så kan de nemmere være bredt ud.
Jeg ved ikke om det måske kan hjælpe på din lænd?

Mvh Maria

Anmeld

8. april 2011

AnneBJ

Angel skriver:

Åh hvor jeg dog glæder mig til at få min koala i brug igen

Som du selv skriver, ligger han ikke nok ned i viklen på de 2 øverste billeder.. Men du behøver ikke tage han ud for at rette det, du kan stikke din arm/hånd ind under ham (indvendigt i viklen) og forsigtigt flytte ham længere ned at ligge, ved at lade han mås glide længere mod den side hvor han ben er (gir det mening?)
Ellers ser det ud som om han ligger fint på de næste billeder

Du har lavet et dobbelt kryds på ryggen, jeg laver kan et enkelt kryds af stropperne, for så kan de nemmere være bredt ud.
Jeg ved ikke om det måske kan hjælpe på din lænd?

Mvh Maria

Super fif til at rette på baby - det lyder godt!  

Mht. dobbeltkrydset så kan jeg da godt se hvad du mener - jeg vil prøve mig med et enkeltkryds når jeg forsøger mig igen i weekenden!

Mange tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.