Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhhh, i morgen går turen til Paris Og på søndag skal jeg løbe 42,195 km. gennem Paris´smukke smukke gader Er så spændt så spændt, og håber og tror på at jeg gennemfører. Spørgsmålet er jo bare, hvor lang tid jeg har tænkt mig at være om det Det er min 2. marathon og jeg har virkelig trænet rigtig godt op til den. Min første marathon i København sidste år, var slet slet ikke planlagt og jeg havde slet ikke trænet på samme måde som nu. Så håber at jeg kan få en noget bedre tid Mine sommerfugle i maven er ved at voske sig til ØRNE-størrelse
Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, andet end at dele min spænding og glæde med jer Kryds fingre på søndag mellem 9-14
Hej fra Margith
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihhh jeg er død misundelig, dels over at du skal til Paris, men mindst lige så meget fordi du kan/skal løbe en marathon.
Det må være det ultimative. God tur!!!
Fu*k du er sej!! Jeg håber du har gode ben, får et rigtig godt marathon og en tid som du kan være tilfreds med. Alt under 24 timer synes jeg er godt gået
RIGTIG GOD TUR!!
Du er fandme sej. Jeg kan ikke engang løbe 200 m.
Vil tænke rigtig meget på dig, og glæder mig til at hører hvordan det er gået.
Held og lykke!!
Ihh, tak skal I have Det bliver bare sååå vildt. Tænk at jeg skal løbe ned af champs elysees, forbi Eiffeltårnet, Norte Dame osv osv. Har joket lidt med, at jeg bliver nødt til at løbe med et lille kamerea ha ha ha Total turist
Hvor er du bare sej. Jeg ville elske hvis jeg kunne løbe mere end 1 km, så er mega misundelig på din viljestyrke
Rigtig god tur
www.stjerneleg.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128