Hvordan ser jeres hjem ud nu kontra før baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan ser jeres hjem ud nu kontra før baby?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.111 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. april 2011

jlp90

Vi har i dag været i mødregruppe og det var egentlig hyggeligt, selvom jeg måtte bruge en stor del af tiden på at flytte Lærke fra ting hun ikke måtte lege med. Herhjemme har vi flyttet de ting som hun ikke må lege med, da vi syntes det er nemmere. Hvordan er det hjemme ved jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

sarahb

Vores ældste har fået nej da han begyndte at pille, men vi har aldrig fjernet noget.. Jo, når hans fætter kommer, men ikke med vores egne børn

Anmeld

7. april 2011

9510

Her er ingen forskel, hellere flytte barnet 1000 gange så de lærer at de ikke skal lege med tingene

Anmeld

7. april 2011

Rockertand

Intet er ændret her, og så svært var det altså heller ikke at lære hende, at hun skulle lade tingene være.

Anmeld

7. april 2011

misslea

Jeg har stemt blankt, da Wilma endnu ikke har alderen til at pille ved tingene!!!

MEN... der kommer børnesikring på nogle af skabene i køkkenet, og gitter for ud til vores altan...!! Og det tror jeg faktisk er det eneste! Vi har ikke nogle nipseting osv, så der er egentlig ikke noget problem i, at hun bliver en lille pilfinger snart!!!

Anmeld

7. april 2011

jlp90

sarahb skriver:

Vores ældste har fået nej da han begyndte at pille, men vi har aldrig fjernet noget.. Jo, når hans fætter kommer, men ikke med vores egne børn

okay, så er det nok bare fordi mit barn er fyldt med krudt og er i alt, for det er cirka hvert andet minut jeg skulle fjerne hende. Hvor tit skulle i flytte ham og hvor hurtigt lærer de at de ikke må tage det? Har i også billeder, vaser mv. stående i gulvhøjde og ledninger der ligger løs?

Anmeld

7. april 2011

SpunkenJo

Vi har sgu mere eller mindre fjernet det meste.

Men når vi er ude, så må han lære at sådan er det bare. Og det går også bare helt fint. Vi finder vores egen måde. Herhjemme er der ting man ikek må pille ved, men det er ikke ret meget.

Vi er en børnefamilie, og så har vi jo indrettet os efter det 

- Så sterinlys, vaser og skåle i børnehøjde er fjernet. Fx. fra sofabordet...

Men det er ikke meget andet der er flyttet 

Anmeld

7. april 2011

sarahb

jlp90 skriver:

okay, så er det nok bare fordi mit barn er fyldt med krudt og er i alt, for det er cirka hvert andet minut jeg skulle fjerne hende. Hvor tit skulle i flytte ham og hvor hurtigt lærer de at de ikke må tage det? Har i også billeder, vaser mv. stående i gulvhøjde og ledninger der ligger løs?

altså man kunne godt sige nej maaaange gange om dagen, men synes det gik ok stærtk. Vi havde en skuffe i vores tv bord hvor han måtte gå i. Så lå der lidt forskelligt. DVD covers, skåle i plast og sådanne ting han måtte lege med.
Ja jeg er en pynte/nips freak, så der er vaser billeder sterin lys, ledninger osv osv.

Anmeld

7. april 2011

jlp90

Rockertand skriver:

Intet er ændret her, og så svært var det altså heller ikke at lære hende, at hun skulle lade tingene være.

Der er jo også forskel i hvor aktive børn er, for Lærke er bare i alt og fyldt med ballade og krudt De andre børn i mødregruppen er mere stille og rolige, men selvfølgelig skal hun lærer det men tænker at det er nemmere at der ikke er alt for mange ting hun ikke må tage herhjemme.

Anmeld

7. april 2011

Aves.

Jeg flyttede alt der var og kunne være farligt for barnet...og ellers har jeg ikke flyttet noget som helst... men nu er jeg heller ikke det store nips menneske...jeg gider nemlig heller ikke flytte noget når jeg støver af...så her er der plads til børn og voksne, hunde katte og hvad der ellers kikker forbi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.