Pks - gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Tanja1234

Jeg har nu fået datoen for mit PKS og om tre uger bliver det altså vores tur til at være forældre. Vi er erfor så småt begyndt at klargøre til den store dag og jeg forestiller mig at der sikkert er noget (vigtigt, rart) af det praktiske som vi ikke selv tænker på.

Så derfor, alle i kloge tøser, er der noget i ville ønske i havde vidst, havde pakket osv. inden jeres PKS?

Alle gode råd modtages gerne..

Det skal måske lige siges at jeg ved PKS kun er 33+6 pga. komplikationer, så den lille kommer mere eller mindre direkte til neonatalafdelingen efter fødslen.

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

charlottekri

øh, bøh, det skulle da lige være et par meget løse bukser samt et par klip klapppere eller futsko. det kunne være noget læsestof måske...

en mobiloplader!!!

knus charlotte

Anmeld

7. april 2011

Nemesis

den bærbare og ledning. og gerne klargjort til at se film på. både dagene og afterne er lange på neo og det er rigtig rart med kontakt til verden udenfor og dejligt at man kan sidde og se en film.nu ved jeg ikke om det er jeres første eller om din mand har mulighed for at være sammen med dig på neo.. det havde vi pg det var virkelig guld værd.tøj til en del dage ogaå til den bette.... jeres egne hiuer. lidt flydende vaskemiddel så du selv lige kan skylle nogle ting op, hvis du ikke har fx ammebher nok til at kunne sende med en hjem og få det vasket.jeg går ud fra du selv har husket sutsko, shampoo, tandpasta osv.pøj pøj Sisse

Anmeld

7. april 2011

Ni-ko-li-ne

husk at bede om smertestillende når du har ondt!!! det er ikke tabu!! og man får ingen rpæmie for at lade være...

der er rigtig mange der torr de skal holde ud, det er der ingen grund til...

Anmeld

7. april 2011

Maja_4000

Jeg følte ikke , at jeg havde glemt noget .. Men HUSK nogle bukser .. Det har de vidst ikke på nogle sygehuse .. 

Og så hør efter når de fortæller , hvornår du skal tage de smertestillende .. Hvis du gør som de siger , får du nogle meget bedre dage ! (Jeg var nemlig rigtig dårlig til at følge deres anvisninger) 

Anmeld

7. april 2011

Tanja1234

Tusind tak for alle de gode råd.

Det med smertestillende bliver nok ikke noget problem, for jeg tror jeg er lidt af en "piveskid"

Løse bukser er også pakket men sutsko havde jeg ikke lige tænkt på.. Vi har været på besøg på neo så derfor har vi også tænkt på læsestof, pc osv. Så måske er vi rent faktisk ret godt med alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.