Nu, hvor der er gang i spammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

IAH

Hej allesammen

Mange tak. Jeg synes også vi har lavet nogle rigtige luksusbabyer dette kvartal....  

Jeg forsøger at fange et billede af ham, når han griner, men det er ikke lykkedes - endnu!

Vi har jo billeder nok i dette kvartal til at lave op til flere pin-up-baby-kalendre.

Hav en god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

IAH

Mettemus skriver:

Ih Iben, sikke en lille lækkermås han er ham Frederik! Helt fin og hormonknopfri - jeg får helt lyst til at ae skærmen

Hej Mette

Jeg tror det er fordi han får erstatningsmælk at han er knopfri... har selv undret mig lidt over det..

God weekend

Knus Iben

Anmeld

8. april 2011

PeruBaby

Jeg kan kun gentage; lækker, lækker bebs

Anmeld

8. april 2011

Mettemus

IAH skriver:

Hej allesammen

Mange tak. Jeg synes også vi har lavet nogle rigtige luksusbabyer dette kvartal....  

Jeg forsøger at fange et billede af ham, når han griner, men det er ikke lykkedes - endnu!

Vi har jo billeder nok i dette kvartal til at lave op til flere pin-up-baby-kalendre.

Hav en god weekend

Ih hvor er det bare så meget en (halvbizar) aftale med en pin up baby kalender! Her hjemme er vi overhovedet heller ikke vilde med at smile til kameraet. Det er som om han er bange for at levere et billede der kan blive brugt imod ham når han engang bliver mut teenager

Anmeld

11. april 2011

DK

Uhh så lækker en dreng! Han er da bare så cute!!! Og også ret stor ikke? Det er så skønt at knægtene i vores MG er det!

Anmeld

11. april 2011

IAH

DK skriver:

Uhh så lækker en dreng! Han er da bare så cute!!! Og også ret stor ikke? Det er så skønt at knægtene i vores MG er det!

Ja, han er ret stor...

SP'en har lige været her. Han vejer 7.100 gram nu og er over 60 cm lang..  Jeg bliver helt forskrækket og lidt rørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.