Graviditet eller sygdom???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anonym trådstarter

Halløjsa.... ville blot høre om nogen kan fortælle mig hvor tidligt man kan få symptomer på en graviditet?

Jeg har haft kvalme her imorges og været noget svimmel, tog derfor mit blodtryk som var i den lave ende men ok...

Jeg tror selv at jeg muligvis er ved at blive syg, men min mand er overbevist om at jeg da er gravid....
Jeg er kun i 3. uge så ægløsning har kun lige fundet sted, så det kan da vel for pokker ikke passe at jeg allerede har symptomer???

Min første graviditet forløb så nemt og havde ingen symptomer overhovedet før langt henne i gravidteten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Halløjsa.... ville blot høre om nogen kan fortælle mig hvor tidligt man kan få symptomer på en graviditet?

Jeg har haft kvalme her imorges og været noget svimmel, tog derfor mit blodtryk som var i den lave ende men ok...

Jeg tror selv at jeg muligvis er ved at blive syg, men min mand er overbevist om at jeg da er gravid....
Jeg er kun i 3. uge så ægløsning har kun lige fundet sted, så det kan da vel for pokker ikke passe at jeg allerede har symptomer???

Min første graviditet forløb så nemt og havde ingen symptomer overhovedet før langt henne i gravidteten.

Kan ikke rigtig hjælpe dig, for ved det ikke. Men måske skulle du tage et smut forbi lægen, han kan sikkert fortælle dig om du er gravid

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg tror ikke det er graviditetssymptomer Ægget har jo ikke nået at sætte sig fast endnu, så det er nok rimelig utænkeligt. Men who knows, måske udebliver din mens!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg tror ikke det er graviditetssymptomer Ægget har jo ikke nået at sætte sig fast endnu, så det er nok rimelig utænkeligt. Men who knows, måske udebliver din mens!

Ja det er også det jeg tænker.... det kan da næsten kun lige have nået at sætte sig fast hvis overhovedet! Men manden mener bestemt at hans "super-sperm" har klaret sit arbejde

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Kan ikke rigtig hjælpe dig, for ved det ikke. Men måske skulle du tage et smut forbi lægen, han kan sikkert fortælle dig om du er gravid

Tror heller ikke lægen kan fortælle mig noget endnu, det er meget tidligt hvis der overhovedet er noget... må nok bare væbne mig med tålmodighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.