Klar til baby igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Ida.

Kirle skriver:

Havde lidt gættet på dig

Ih hvor skønt altså!!! Må sexguderne være med jer!

Så vidt jeg er orienteret er det en anden type befrugtningsguder, der skal bedes til - så det gør vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Ida.

Anonym skriver:

Yes, og havde besluttet ikke at skulle herind mere, men så blev manden og jeg enige om at skulle prøve med næste lille fnug i familien samme aften, og sådan en nyhed er jo svær at holde for sig selv. Og jeg fortalte ham om min beslutning med at stoppe herinde, og hans reaktion var, hvorfor dog? Du er jo så glad for at være derinde... Og jeg snakkede med min mor, som sagde, at hun var så stolt af, at jeg var så god til at skaffe mig venner herinde, og det med at stoppe var en af det skøreste påfund, jeg havde fundet på, så jeg er tilbage, sådan lidt... Men prøver at holde mig lidt i skindet, så jeg kan få lavet mine lektier også

Dét er jeg glad for at læse søde!!

Så er det spændende, hvornår der skal gives virtuel jordbærtærte

Anmeld

8. april 2011

<3

idamaria83 skriver:

Så vidt jeg er orienteret er det en anden type befrugtningsguder, der skal bedes til - så det gør vi

Ååååhhhh ej det vidste jeg ikke! jamen så må de andre - hvem det så end er - guderne være med jer!

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

Præcis, men derfor kunne de andre guder jo godt spille ind også, det er jo altid hyggeligt også selvom der ikke kommer noget rigtigt ud af det andet end sjov

Anmeld

8. april 2011

Ida.

Præcis, men derfor kunne de andre guder jo godt spille ind også, det er jo altid hyggeligt også selvom der ikke kommer noget rigtigt ud af det andet end sjov

JA da

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Ååååhhhh ej det vidste jeg ikke! jamen så må de andre - hvem det så end er - guderne være med jer!

He he, det er de gode guder på Skejby, som skal spille en væsentlig rolle i hvert fald. Nu må vi se hvad de siger, når nu vi skal til undersøgelse.

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

Dét er jeg glad for at læse søde!!

Så er det spændende, hvornår der skal gives virtuel jordbærtærte

Godt husket, men ja det er jeg også meget spændt på, meeeen der går nok ret så lang tid tror jeg... Vi skal først til undersøgelse i maj, og så går der jo noget tid derefter...

Anmeld

8. april 2011

Ida.

Anonym skriver:

Godt husket, men ja det er jeg også meget spændt på, meeeen der går nok ret så lang tid tror jeg... Vi skal først til undersøgelse i maj, og så går der jo noget tid derefter...

Så har I også tid til at spare hvis ikke en hel så en halv traktor op

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Yes, og havde besluttet ikke at skulle herind mere, men så blev manden og jeg enige om at skulle prøve med næste lille fnug i familien samme aften, og sådan en nyhed er jo svær at holde for sig selv. Og jeg fortalte ham om min beslutning med at stoppe herinde, og hans reaktion var, hvorfor dog? Du er jo så glad for at være derinde... Og jeg snakkede med min mor, som sagde, at hun var så stolt af, at jeg var så god til at skaffe mig venner herinde, og det med at stoppe var en af det skøreste påfund, jeg havde fundet på, så jeg er tilbage, sådan lidt... Men prøver at holde mig lidt i skindet, så jeg kan få lavet mine lektier også

Ej, hvor fantastisk! Håber det går lettere end sidst, I fortjener det så meget!!!

Dejligt du ikke kan holde dig væk, det kan jeg ski' heller ikke, men det er rigtigt NS er en tidssluger, og det er svært at begrænse sig.... Især hvis man gerne vil følge med!

Beder til at du får en lille skønhed mere i maven om ikke alt for længe, dreng eller pige så bliver det da i hvert fald en skønhed!

Anmeld

8. april 2011

<3

Anonym skriver:

He he, det er de gode guder på Skejby, som skal spille en væsentlig rolle i hvert fald. Nu må vi se hvad de siger, når nu vi skal til undersøgelse.

Okay - det her havde jeg så aldrig troet jeg skulle sige men må Skejbyguderne være med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.