Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, hvad kan I anbefale. Jeg har indtil videre taget hemojern, men jeg tager 3 stk om dagen, ellers bliver jeg alt for træt.
Men læste at 1 pille Gravijern, skulle indholde den samme mængde jern, som i 3 Hemojern..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RiUL skriver: Ja, hvad kan I anbefale. Jeg har indtil videre taget hemojern, men jeg tager 3 stk om dagen, ellers bliver jeg alt for træt. Men læste at 1 pille Gravijern, skulle indholde den samme mængde jern, som i 3 Hemojern..
Jeg har købt dem
her: http://www.apoteket.dk/apo.Frontend/Pages/Produkt.aspx?varenummer=791798
Deler dem og har så til 200 dage for 70 kr..
maria_wt skriver: Jeg har købt dem her: http://www.apoteket.dk/apo.Frontend/Pages/Produkt.aspx?varenummer=791798 Deler dem og har så til 200 dage for 70 kr..
Okay, det er jo billigt, for synes hurtigt sådan en pakke Hemojern forsvinder
Men hvordan og hvorledes med mavegener? Får du hård mave af dem?
RiUL skriver: Okay, det er jo billigt, for synes hurtigt sådan en pakke Hemojern forsvinder Men hvordan og hvorledes med mavegener? Får du hård mave af dem?
Ja det er super billigt..
Jeg har prøvet alle 3 slags og dem her får jeg mindst hård mave af.
maria_wt skriver: Ja det er super billigt.. Jeg har prøvet alle 3 slags og dem her får jeg mindst hård mave af.
Ih tusind tak Så ved jeg hvilke jernpiller jeg skal ha fat i
måske skulle du smutte hos lægen og se om du skal have mere jern?? Det skulle jeg nemlig, mit tal var for lavt.....Jeg købte bare matas jernpiller, man behøver ikke købe jernpiller til gravide fik jeg af vide, det er kun fordi de vil tjene penge på det hehe... Det samme med en vitaminpille, der kan man også bare købe de billige... Jeg købte til graviditet med alt.... men stoppede undervejs :-)
Mor til prinsessen :-) skriver: måske skulle du smutte hos lægen og se om du skal have mere jern?? Det skulle jeg nemlig, mit tal var for lavt.....Jeg købte bare matas jernpiller, man behøver ikke købe jernpiller til gravide fik jeg af vide, det er kun fordi de vil tjene penge på det hehe... Det samme med en vitaminpille, der kan man også bare købe de billige... Jeg købte til graviditet med alt.... men stoppede undervejs :-)
Nemlig
Alt kan gøres billigere end dem der står GRAVID på
maria_wt skriver: Nemlig Alt kan gøres billigere end dem der står GRAVID på
ja men jeg turde ikke gøre andet end at købe dem som der stod gravid på, da jeg var førstegans gravid, og ville gerne mit barn det bedste... så blev lidt "sur" da jeg fandt ud af jeg bare kunne forstætte med den vitaminpille jeg hele tiden har spist.... Så næste gang fortsætter jeg bare med den vitaminpille der ikke står gravid på hehe
Mor til prinsessen :-) skriver: ja men jeg turde ikke gøre andet end at købe dem som der stod gravid på, da jeg var førstegans gravid, og ville gerne mit barn det bedste... så blev lidt "sur" da jeg fandt ud af jeg bare kunne forstætte med den vitaminpille jeg hele tiden har spist.... Så næste gang fortsætter jeg bare med den vitaminpille der ikke står gravid på hehe
Ja det er SÅ typisk.. Man suser på apoteket, og så viser det sig at Fakta/Bilka har alt hvad du skal bruge til det halve
maria_wt skriver: Ja det er SÅ typisk.. Man suser på apoteket, og så viser det sig at Fakta/Bilka har alt hvad du skal bruge til det halve
hehe jeps
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128