Så røg vi lige på OUH til akut scanning igår aftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2011

SaNiNa

Har siden tirsdag aften ved en 17.30-18.00 tiden haft nogle mavekramper som minede lidt om veer/kræftige plukveer og måtte så i går ringe til lægevagten da det bestem ikke blev bedre og jeg fik kvalme (mere kvalme end normalt) og begynde at kaste kræftigt op.

Fik så en tid til kl 18.10 og vi kom også rimelig hurtig til og lægen sagde med det samme at jeg skulle over og scannes med det samme da jeg jo kunne se jeg hvade voldsomme smerter og at jeg hvade været til fys om tirsdagen så han var noget bekymret.

Da vi så kom over på på OUH blev vi mødt af en meget venlig sygplejske og ikke kunne forstå jeg kun var i uge 16 når jeg var så stor allerede. vi kom ind og side i nogle stole for at vente på læge skulle komme og hun viste ikke hvornår, men der gik ikke 5 min så kom han. blev scannet udvendig for han kunne heldigvis ikke finde noget værken nogle syster eller blodsamlinger så blev sendt hjem igen med besked på at holde mig i ro. og han spurgte også til om jeg var sygmeldt hvilket jeg jo er frem til jeg går på barsel.

Har ikke fået sovet så meget i nat da de dumme dumme kramper kommer med 10 min mellem rum, men de er dog heldigvis aftaget her til formiddag.

Nu jeg bare rigtig træt og kan ikke holde ud at ligge ned mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Happiness

Øv for den! Håber du har det bedre nu.

Det er jo lidt af en forskrækkelse man får.

Var selv til tjek pga plukveer, og det er bare ikke sjovt

Men godt at alt ser fint ud. Så må du bare slappe af, selv om det er møg sygt at ligge ned og ikke lave en disse...

Anmeld

7. april 2011

SaNiNa

Happiness skriver:

Øv for den! Håber du har det bedre nu.

Det er jo lidt af en forskrækkelse man får.

Var selv til tjek pga plukveer, og det er bare ikke sjovt

Men godt at alt ser fint ud. Så må du bare slappe af, selv om det er møg sygt at ligge ned og ikke lave en disse...

Ja det er noget rigtig øv har været lidt oppe i eftermiddag men er også pænt færdig nu.

Håber kramperne forsvinder til i morgen så v kan få en stil weekend hvor jeg kan være sammen med Nicklas også.

Plukveer det er altså bare noget fanden har skabt, døjende rigtig meget med det da jeg ventede Nicklas og indtilvidere tyder det på at graviditeten skal blive lige sådan, hvilket jeg ellers kæmpede for den ikke skulle.

Er bare så nervøs over de ikke fand ud af hvorfor jeg får de her kramper og i sær når de er så ofte og voldsomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.