Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa piger.
Jeg står inde med et ikea aktivitets stativ som min søn bare ikke vil bruge. Så det er jo så aldrig brugt. Vil gerne sælge det. Nypris er 149 kr men byd.
Og afhentes i Bjerringbro.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Glemte billede.
Værs'go.
benjamins'mor skriver: Glemte billede. Værs'go.
CamillaRH skriver: Hejsa. Jeg må lige høre hvor gulvtæppede er købt ?
Hejsa. Jeg må lige høre hvor gulvtæppede er købt ?
I tæppelageret i Ans, ved ikke om de har tæppelageret andre steder. Men man kan i hvertfald også få det i rød og så mener jeg det koster 140 kr pr kvm.
benjamins'mor skriver: I tæppelageret i Ans, ved ikke om de har tæppelageret andre steder. Men man kan i hvertfald også få det i rød og så mener jeg det koster 140 kr pr kvm.
CamillaRH skriver: TAK var hjemme hos min veninde idag - hun havde det også (det samme som dit) det passer jo rigtig godt til et drenge værelse.
TAK var hjemme hos min veninde idag - hun havde det også (det samme som dit) det passer jo rigtig godt til et drenge værelse.
Ja, det gør det nemlig.
Og så kan de jo også bruge det som legetæppe når de bliver ældre i stedet for man så også skal ud og købe sådan et bil tæppe.
benjamins'mor skriver: Ja, det gør det nemlig. Og så kan de jo også bruge det som legetæppe når de bliver ældre i stedet for man så også skal ud og købe sådan et bil tæppe.
CamillaRH skriver: Nemmlig - det må vi eje herhjemme.. held og lykke med salget søde.
Nemmlig - det må vi eje herhjemme.. held og lykke med salget søde.
Lyder rigtigt fornuftigt.
Og mange tak.
OP.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128