det skal altså snart rykke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Trinas

ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver - men håber på lidt hjælp

Jeg er 25 og PB er for mit vedkommende i fuld gang...ikke fordi vi prøver, men fordi jeg er på skrump. Har besluttet mig for at jeg vil tabe mig 10-15 kg inden jeg stopper på p-pillerne. Jeg er 167 høj og vejer 84 kg. Har tabt mig 4 kg på 6 uger. Jeg spiser sundt og dyrker en smule motion - og har en fantastisk kæreste der også er hoppet med på vognen

Nu er mit spørgsmål så bare - er der nogen af jer derude der har gode råd til en go kur? Syns ikke det går helt så stærkt som jeg gerne ville ha det til - håber lidt på at nå mit mål inden august. Men hva siger I? hvor meget tog I på under graviditet og er der nogle fif til at det ikke tager overhånd?

Puha - det blev lige pludselig mange spørgsmål, men det er noget jeg kæmper med hver dag og som ligger mig meget på sinde

God onsdag aften til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Aves.

Ikke gå på kur....men du kan evt skære dine portioner ned, så du får de færre kalorier.. og så ellers leve sådan resten af dit liv.. evt med usundt ind imellem..

Jeg har tabt mig 30 kg på ½ år og holdt det i 8 år nu..

Anmeld

6. april 2011

Trinas

Syns nu slet ikke jeg spiser meget i forvejen. Mest grønt og fisk/kylling...Prøver på at spise sundt og få lidt af det hele. Min store last er brød. Slik og søde sager kan jeg sagtens holde mig fra, men det er brødet der trækker. Er bare bange for at ende med at blive mega stor når jeg engang bliver gravid - og ender med at få en svær graviditet. Både min mor og mormor blev ret store og besværet under graviditet, og vil gerne kunne kommer ud selvom der er baby på vej. Også efter fødslen vil jeg gerne kunne holde til at være mor - hvis I forstår.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.